استخر بادی کوچک آبی بست وی Bestway 51024

Bestway 51024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
550,000 تومان

استخر بادی کوچک آبی بست وی Bestway 51024 از سری استخرهای سایز کوچک و جذابی است که شرکت بست وی این محصول را تولید و ارائه کرده است. ظاهر این استخر بادی همان طور که در تصاویر هم مشخص است به صورت یکدست گرد طراحی و تولید شده است که تمام فضای داخلی این استخر قابل استفاده توسط کودکان بوده و به بهترین شکل ممکن می توانید از آن در هر فضایی بهره مند شوید. در واقع این استخر قابل استفاده به عنوان استخر توپ هم می باشد که دیگر مزیت مهم این کالا نیز به شمار خواهد رفت. همچنین باید اشاره داشته باشیم که از نظر رنگ بندی نیز این محصول به صورت یکدست آبی رنگ طراحی و تولید شده است که ظاهر زیبایی بوده و با خیالی راحت می توانید با قرار دادن این محصول در اختیار کودکان ، یک محیط مفرح را برای آن ها فراهم سازید.

استخر بادی کوچک آبی بست وی Bestway 51024 | اینتکس ایران

علاوه بر این ها باید اشاره داشته باشیم که استخر بادی کوچک آبی بست وی Bestway 51024 دارای یک سری نقوش و خطوط نیز خواهد بود که سبب شده تا این استخر بادی از سادگی خارج شده و جلوه ای جذاب را هم برای شما خلق کند. نکته مهم دیگر در خصوص این استخر بادی بحث درباره جنس بدنه این محصول می باشد که کیفیت بسیار بالایی داشته و از نوع وینیل و یا همان PVC طراحی گردیده است که نشان از ضخیم بودن بدنه اصلی این محصول دارد. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

 نوعخانگی، سفری
ظرفیت 80 لیتر
قطر 102 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC ساده
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...