استخر بادی کودک یونیکورن اینتکس جدید

intex 58435

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,690,000 تومان

استخر بادی کودک یونیکورن اینتکس جدید یکی دیگر از زیباترین انواع استخر بادی برای رده سنی بالاتر از 2 سال بوده که به دلیل طراحی ظاهری زیبایی که داشته برای دختران از جذابیت بالایی برخوردار بوده و توسط کارخانه اینتکس در سال 2022 طراحی و تولید شده است. بدنه اصلی این استخر بادی کودک اینتکس برگرفته از اسب تک شاخ و یا همان یونیکورن بوده که برای کودکان جذابیت بالایی دارد. در بخش انتهایی این اسب تک شاخ یک آبپاش بادی سرخود تعبیه شده تا با اتصال به شلنگ آب بتواند آب را به داخل مخزن استخر بادی کودک یونیکورن اینتکس جدید هدایت کند. جنس بدنه این استخر بادی از نوع وینیل پی وی سی بوده تا محصول سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی شده و بتوانید با دماهای مختلف آب از آن استفاده کرده تا کودک لذت ببرد. همچنین در داخل باکس محصول یک برچسب تعمیرات نیز وجود داشته تا در صورت بروز آسیب ناشی از استفاده نادرست بتوانید رویه محصول را رفوه کنید.

استخر بادی کودک یونیکورن اینتکس جدید

مهم ترین نکته در مورد این استخر بادی بدون شک مربوط به ساختار سایبان بادی آن بوده که از نوع پرتابل طراحی شده و شما می توانید در صورت نیاز آن را نصب و در صورت عدم استفاده آن را جدا سازید. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر شما قصد خرید استخر بادی کودک یونیکورن اینتکس جدید را برای فرزند خود دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده کرده تا محصول یاد شده را با ضمانت اصل بودن کالا در زمانی کوتاه در سراسر کشور دریافت نمایید.

استخر بادی کودک یونیکورن اینتکس جدید

نوعبیضی
ظرفیت130 لیتر
طول254 سانتی متر
عرض132 سانتی متر
ارتفاع109 سانتی متر
جنس رویهوینیل براق
ظاهر رویهساده
کف بادشوخیر
پمپخیر
 نوع پمپ ------
رده سنی2+
سایر ویژگی هاساختار بیضی شکل با طرح یونیکورن
دارای آبپاش
دارای سایبان بادی پرتابل
دارای اسباب بازی بادی سرخود و مجزا
دارای آبپاش در قسمت بالای استخر
وزن: 2.5 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...