استخر بادی کودک یونیکورن اینتکس

Intex 57441

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,390,000 تومان

استخر بادی کودک یونیکورن اینتکس اغلب مورد پسند کودکان دختر قرار می گیرد. به طوری که می توان به وسیله آن بهترین محصول را برای ایجاد تفریحات آبی به دست آورد. ساختار استخر بادی فانتزی و زیبا است و دارای رنگبندی متنوع و جذاب می باشد. در نتیجه کسانی که به سمت داشتن این محصول جذب می شوند می توانند به خیالی آسوده محصول را مورد پسند برای استفاده در طی سال های زیاد قرار دهند و از داشتن آن نیز بهره مند باشند. وجود استخر بادی یونیکورن در مسافرت ها و مکان های تفریحی لازم و ضروری است به طوری که می تواند کودکان را در موقعیت عاری از مشکل و آسیب قرار دهد.

استخر بادی کودک یونیکورن اینتکساین محصول می تواند برای به کار گیری در طی سال های زیاد کاربرد داشته باشد و در نتیجه بیش ترین سازگاری را از خود نشان دهد. بدنه در بخش کف و داخل دارای ساختار نرم و طبی می باشد که  کودکان در زمان استفاده از آن قادر به داشتن راحتی و آرامش شوند. این بخش می تواند نرمی و راحتی را ایجاد سازد تا در صورت طولانی شدن بازی و سرگرمی های آبی کودکان دچار خستگی نشوند و بتوانند تایم طولانی را به سرگرمی های مختلف بپردازند. استخر بادی یونیکورن جزو پر فروش ترین محصولات در طی سال های اخیر بوده است و به دلیل داشتن ساختار فانتزی و زیبا مورد توجه عده زیادی قرار گرفته است. در نتیجه خرید آن برای کودکان دختر توصیه می شود. جهت خرید آسان و مطمئن استخر بادی کودک یونیکورن اینتکس و سایر نمونه های استخر بادی بست وی و اینتکس می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به وب سایت فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

وعگرد
ظرقیت آب151 لیتر
طول272 سانتی متر
عرض193 سانتی متر
ارتفاع104 سانتی متر
جنس رویهوینیل
ضخامت لایه ها0.28 میلی متر
کف بادشو-
پمپ-
 نوع پمپ-
رده سنیبالای دو سال
سایر ویژگی هاآبپاش بادی سرخود
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 3 کیلوگرم
اقلام ه

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...