استخر بادی کودک گرد اینتکس intex 57106

intex 57106 Bear

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان

استخر بادی کودک گرد اینتکس intex 57106 محصولی جذاب برای کودکان کمتر از سه سال به شمار می رود که با توجه به قطر و ابعادی که دارد باعث شده تا مشتریان با خیال راحت بتوانند فضایی برای بازی و تفریح کودک خود در داخل منزل را فراهم سازند. این استخر بادی با توجه به ابعادی که دارد باعث شده تا در داخل اتاق خواب ، حمام و یا هر فضای دیگری به ساده ترین شکل ممکن راه اندازی و باد شده و بتوانید از آن به راحتی استفاده کنید. این استخر بادی ساختاری سه حلقه و گرد دارد که این سه حلقه به بهترین شکل ممکن بر روی هم قرار گرفته شده است و می توانید با خیالی راحت این محصول زیبا را در بازه زمانی کوتاه به وسیله یک عدد پمپ باد راه اندازی نمایید.

استخر بادی کودک گرد اینتکس intex 57106

علاوه بر این ها استخر بادی کودک گرد اینتکس intex 57106 دارای طرح خرس و خرگوش و چندین طرح جذاب و کودکانه دیگر نیز می باشد که جلوه لخش خارجی این محصول را بیش از پیش جذاب و خاص کرده است. هم چنین شما می توانید مشاهده کنید که این محصول دارای کف بادی خواهد بود که فضای داخلی این استخر قطعا راحت ، نرم و ایده آل خواهد بود و کودک خردسال شما در بهترین حالت ممکن می تواند مشغول بازی و تفریح شود. از نظر جنس و کیفیت نیز بدنه اصلی این استخر ساختاری از نوع وینیل دارد که بسیار ضخیم بوده و قطعا به سادگی آسیب نخواهد دید اما در صورت آسیب دیدن هم این کالا قابلیت تعمیر را داراست. با توجه به این توضیحات و با مشاهده دیگر ویژگی های این استخر از داخل جزدول مشخصات این محصول شما می توانید به ساده ترین شکل ممکن دست به خرید و تهیه این محصول از نمایندگی اینتکس ایران بزنید.

خرید استخر بادی کودک گرد اینتکس مدل 57106

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 33 لیتر
قطر 61 سانتی متر
ارتفاع 22 سانتی متر
وزن 400 گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هابدنه سه لایه بادی
دارای کف بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...