استخر بادی کودک چراغ دار بست وی

Bestway 51133

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان

استخر بادی کودک چراغ دار بست وی هم یکی دیگر از سری استخرهای بادی جذابی است که کمپانی بست وی سعی کرده تا به زیباترین شکل ممکن این استخر را تولید و ارائه کند. یکی از خاص ترین ویژگی های این استخر بحث وجود چراغ های LED می باشد که داخل این استخر بادی وجود دارد و سپس شده تا زیبایی این محصول دو چندان شود. در واقع در هوای تاریک با روشن کردن این چراغ ها شما این مزیت را دارید که یک استخر نورانی را مشاهده کنید که همین امر هم باعث شده تا این استخر در میان دیگر مدل های استخر بادی منحصر به فرد شود. از نظر ساختار نیز این محصول به صورت گرد طراحی و پیاده سازی شده است که همین امر نیز باعث شده تا فضای داخلی به بهترین شکل ممکن قابل استفاده توسط چند کودک به صورت همزمان باشد.

دیگر ویژگی خوبی که استخر بادی کودک چراغ دار بست وی داراست بحث وزن کم این محصول قبل از راه اندازی می باشد به این صورت که شما می توانید به سادگی آن را حمل و نقل کرده و محصول را در فضای مناسب راه اندازی کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که ظرفیت آب این استخر نیز 258 لیتر می باشد که در بازه زمانی کوتاهی می توانید آن را پر کنید. این استخر بادی هم چنین دارای دریچه تخلیه آب نیز می باشد به این صورت که شما در زمانی که قصد جمع کردن این محصول را دارید از همین دریچه به ساده ترین شکل ممکن می توانید آب داخلی استخر را خالی کرده و محصول را جمع کنید. تمامی این خصوصیات در کنار ظاهر ساده و شیک این محصول و هم چنین ابعاد فوق العاده ای که این استخر داراست باعث شده تا بتوانید از طریق نمایندگی اینتکس ایران این محصول را با بهترین قیمت ممکن خریداری کرده و درب منزل در سراسر کشور تحویل بگیرید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 258 لیتر
قطر 147 سانتی متر
ارتفاع 43 سانتی متر
وزن 2.2 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات
جنس کف PVC دو لایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای چراغ های LED داخل بدنه
مناسب سنین کودکان
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...