استخر بادی کودک پنجره دار بست وی

Bestway 51132np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان

استخر بادی کودک پنجره دار بست وی از سری استخرهایی است که با توجه به نوع ظاهر و امکاناتی که فراهم کرده است سبب شده تا یک محیط ایده آل و مهیج برای کودکان فراهم شود. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این استخر بادی ساختاری مربعی شکل دارد که فضای داخلی آن نیز بزرگ و مناسب بوده و چندین کودک می توانند به صورت هم زمان و در کنار یکدیگر داخل این استخر بادی به بازی و تفریح بپردازند. رنگ های جذابی که در بدنه اصلی این محصول به کار رفته است نیز از دیگر خصوصیات مهم و ایده آل طراحی این استخر بادی به شمار می رود. در واقع کنار هم قرار گرفتن رنگ آبی و سبز از مهم ترین خصوصیات ظاهری این استخر بادی به شمار خواهد رفت که در روحیه کودکان هم اثرگذار خواهد بود. هم چنین می توان به یکی دیگر از جذابیت های فوق العاده این محصول هم اشاره کرد که در واقع قرار گیری چهار عدد پنجره شفاف در بخش های میانی این استخر بادی می باشد.

خرید استخر بادی کودک پنجره دار بست وی

شما می توانید مشاهده کنید که این پنجره ها دقیقا در میانه های هر چهار سمت این استخر به چشم می خورد و کودک در زیر آب نیز می توانید از این ناحیه ها بیرون استخر را مشاهده کرده و لحظات شاد و هیجان انگیزی را تجربه کند. هم چنین از نظر ظرفیت آب نیز باید اشاره داشته باشیم که این محصول 565 لیتر آب را درون خود جای خواهد داد که این میزان باعث شده تا به راحتی بتوانید محصول خود را پر کرده و آن را راه اندازی کنید. برای باد کردن این محصول نیز شما می توانید یک عدد پمپ باد تهیه کرده و به سادگی از طریق دریچه باد موجود بر روی این محصول آن را باد نمایید. تمامی این ویژگی ها و دیگر خصوصیات موجود داخل جدول سایز و مشخصات این کالا نیز نشان از جذابیت و ایده آل بودن این استخر بادی دارد که امکان خرید از سایت فروشگاه اینتکس ایران را با بهترین قیمت دارا خواهید بود.

نوعخانگی
ظرفیت 565 لیتر
طول 168 سانتی متر
عرض 168 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
جنس رویه وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل طرح چرم و شفاف
جنس کف وینیل دو لایه رنگی
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هادارای بدنه دو رنگ
قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین بالای 3 سال
دارای 4 پنجره سرخود در دیواره ها
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...