استخر بادی کودک مستطیلی بست وی 91008

bestway 91008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,850,000 تومان

استخر بادی کودک مستطیلی بست وی 91008 طراحی بی نظیر و حرفه ای دارد که طرح های چاپی و رنگارنگ را تشکیل داده است تا بتوان مورد پسند کودکان قرار گیرد و بهترین اوقات را برای آن ها رقم زد. استخر بادی به جهت ایجاد تفریحات مهیج آبی ساخته شده است که می تواند محیطی ایمن و استاندارد باشد. دیواره هایی که تشکیل دهنده محصول می باشند مقاومت زیادی دارند و به صورت استوار و محکم بر روی سطح زمین قرار می گیرد که در نتیجه در اثر برخورد و ضربه دچار مشکل نخواهد شد. با این وجود است که بدنه ای محکم دارد تا در هر مکان مورد استفاده کودکان قرار گیرد. دیواره های محکم و ضخیم تشکیل این محصول را داده اند تا کودکان در داخل آن احساس امنیت داشته باشند و بتوانند بدون هر گونه مشکل بستری ایمن و استاندارد را برای تفریحات آبی رقم بزنند. استخر بادی کودک مستطیلی بست وی 91008 به وسیله پمپ باد دستی راه اندازی می شود از این رو افراد می توانند آن را در مسافرت و گردش با خود به همراه داشته باشند و در صورت نیاز به راحتی آن را راه اندازی کنند. 

دریچه ای که بر روی بدنه قرار دارد سبب اتصال به پمپ باد می شود و در نتیجه می توان بدنه را برای بهره برداری آماده کرد. محیطی که به وسیله استخر بادی ایجاد می شود برای استفاده کودکان به همراه دوستان خود می باشد که بزرگ و جادار است و در نتیجه تفریحات دست جمعی را رقم می زند. از این رو می توان این وسیله کاربردی را برای کودکان خریداری کرد تا در روز های گرم تابستانی در کنار والدین خود به تفریحات آبی مشغول شوند. هر یک از کسانی که تمایل به خرید استخر بادی کودک مستطیلی بست وی 91008 دارند می توانند محصول را با قیمت مناسب و کیفیت بالا که مدیون استفاده از مواد اولیه با کیفیت می باشد از نمایندگی اینتکس سفارش دهند.

 نوع مستطیلی
 طول 262 سانتي متر
 عرض 175 سانتي متر
 ارتفاع 51 سانتی متر
 ظرفیت  778 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.27 میلی متر
 جنس کف وینیل 
 کف بادی-
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 ارگونومی ساخت دو طبقه ای
 قابلیت استفاده برای بزرگسالان
 دارای رنگبندی جذاب
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...