استخر بادی کودک مربع آبی

intex 57100NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
620,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک مربع آبی ساختاری با ابعاد کوچک و خانگی دارد که می تواند با دوام و طول عمر بالا برای استفاده و بهره برداری افراد مورد استفاده قرار گیرد. این محصول مناسب ایجاد تفریحات آبی برای خردسالان ساخته شده است تا این رده سنی نیز بتوانند به تفریحات آبی بپردازند. برخی از افراد از استخر بادی مد نظر به عنوان وان بادی نیز استفاده می کنند و کودکان را در داخل آن حمام می دهند. در نتیجه کاربرد زیادی دارد و برای شادی کودکان ساخته شده است. در فضا های سرپوشیده مانند منزل نیز می توان از این استخر بادی به عنوان استخر توپ استفاده کرد و بهره مند شد. امکان استفاده طولانی مدت از این استخر بادی وجود دارد و می توان در طی سال های زیاد از آن بهره مند شد. چرا که بدنه با مقاوم ترین مواد اولیه ساخته شده است که دیواره ای ضخیم دارد که غیر قابل نشت آب و رطوبت به بیرون از بدنه می باشد.

استخر بادی کودک مربع آبی سایز کوچک همچنین دارای مواد اولیه ای است که با پوست کودکان سازگار است و قابلیت ضد حساسیت را ایجاد کرده است. با این وجود است که استخر بادی برای رده سنی کودک بهترین مزیت را دارد و با کاربرد زیاد توانسته جزو محبوب ترین و پر فروش ترین نمونه های استخر بادی باشد. به جهت حمل و نقل و جا به جایی محصول نیز مشکلی برای افراد وجود ندارد و از آن جایی که بدنه سبک و قابل حمل می باشد می توان با خیالی آسوده از آن بهره مند شد و نسبت به داشتن آن اقدام کرد. این استخر بادی دارای ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که توانسته رضایت مخاطب را جلب کند و سازگاری زیادی ایجاد سازد تا در موقعیت های مختلف بتوان آن را استفاده کرد و دچار مشکل نشد. کسانی که تمایل به خرید استخر بادی کودک مربع آبی دارند تنها می توانند به سایت فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کنند و محصول را سفارش دهند.

 نوعخانگی
 طول 85 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 ظرفیت 57 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
 نوع پمپ-
 ساک حمل-
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: یک کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 25*18*8 سانتی متر
 قابل استفاده برای خردسالان
 ساخت شرکت اینتکس
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...