استخر بادی کودک فواره دار اینتکس intex 57143

intex 57143

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,600,000 تومان

استخر بادی کودک فواره دار اینتکس intex 57143 در واقع یک استخر کوچک در داخل یک استخر بزرگ است که دارای ساختار لایه ای می باشد و می تواند موقعیت دلخواه افراد را مهیا سازد. این استخر بادی دارای آبپاش و فواره می باشد که در داخل بدنه کار گذاشته شده است و می تواند به منظور مهیا کردن شرایط دلخواه و شاد برای کودکان مورد استفاده قرار گیرد. از این رو بهترین محصولی خواهد بود که در محیط های شخصی راه اندازی می شود و می توان آن را در حیاط و باغ و ویلا مورد استفاده قرار داد. بدنه بزرگ و جادار می باشد و برای استفاده در محیط های باز ساخته شده است. چرا که هم ابعاد بزرگی دارد و هم می تواند به عنوان یک فضای آبتنی و آب بازی مورد استفاده واقع شود که امکان ریخته شدن آب از داخل بدنه به بیرون وجود دارد. در نتیجه نمی توان آن را در فضای بسته مانند داخل منزل راه اندازی کرد و به استفاده کردن از آن اقدام نمود.

خرید استخر بادی کودک فواره دار

استخر بادی مد نظر بدنه ای شفاف و زیبا دارد که توجه افراد را به خود جلب می کند و به دلیل بزرگ بودن می تواند برای استفاده گروهی از کودکان مد نظر قرار گیرد. تمامی امکانات و شرایطی که توسط این محصول ایجاد می شود مورد بررسی است و محبوبیت زیادی را فراهم می سازد تا در نتیجه بتوان با خیالی آسوده محصول را در طی سال های زیاد استفاده کرد و از آن بهره مند شد. داشتن ترکیب رنگ به خصوص و زیبا و وجود بدنه شفاف و جذاب سبب شده است که کودکان تمایل به استفاده کردن از آن داشته باشند و بتوانند ساعات خوشی را به وسیله آن به دست آورند. استخر بادی کودک فواره دار اینتکس intex 57143 جزو محصولات بادی اورجینال اینتکس است که با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس ایران خریداری می شود.

فروش استخر بادی اینتکس فواره دار کودک

 نوعخانگی
ظرفیت 938 لیتر (مجموع دو استخر)
قطر 279 سانتی متر
ارتفاع 36 سانتی متر
وزن 7.2 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف و طرح دار
جنس کف PVC دو لایه
پمپندارد
نوع پمپ-
ساک حملدارد
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتکس
دارای یک استخر کوچک در بدنه اصلی
مناسب سنین بالای 2 سال
دارای آبپاش و فواره آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...