استخر بادی کودک فانتزی گرد اینتکس

Intex 58915

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
615,000 تومان

استخر بادی کودک فانتزی گرد اینتکس دارای طرح های شیک و زیبا بر روی بدنه می باشد به طوری که می تواند بهترین و زیبا ترین محیط را ایجاد سازد. تا در آن بتوان کودکان را مشغول سرگرمی های آبی نمود. این محصول ساختاری ساده دارد اما از طراحی فانتزی و زیبا تشکیل شده است. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام کرد و محصول را برای استفاده در نظر گرفت. این استخر بادی دیواره ای ضخیم دارد که در برابر نفوذ و نشت آب مقاوم است. اما با رعایت نکردن نکات ایمنی و محافظتی در این محصول می توان طول عمر بدنه را به خطر انداخت و از آن نتوان در طی مدت زمان طولانی استفاده کرد.

استخر بادی کودک فانتزی گرد اینتکس این استخر بادی بدنه ای رنگارنگ دارد و بر روی آن طرح کارتن پو حک شده است. این کارتن جذاب و محبوب از نظر کودکان می تواند مزیت های زیادی را ایجاد سازد و در نهایت قادر به برقراری بهترین موقعیت برای استفاده کنندگان است. استخر بادی فانتزی گرد سازگار ترین محصول برای استفاده در منزل و محیط های بیرون از خانه می باشد. به طوری که افراد می توانند آن را با خیالی آسوده خریداری کرده و از داشتن آن لذت ببرند. زیرا بدنه اصلی استخر بادی کودک فانتزی گرد اینتکس از مرغوب ترین نوع پی وی سی فشرده تولید شده که سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی به شمار می رود. این محصول مجموعه ای از بهترین کیفیت و رنگبندی است که در نهایت می تواند برای استفاده کودکان و نوجوانان در طی سال های زیاد مد نظر قرار گیرد. علاقه مندان می توانند استخر بادی کودک فانتزی گرد اینتکس را از سایت فروشگاه اینتکس سفارش دهند.

 نوع استخر بادیبادی تفریحی
 قطر 147 سانتي متر
 ارتفاع 33 سانتي متر
 ظرفیت 288 لیتر
 وزن 2 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی-
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 دارای طراحی زیبا و کودک پسند
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...