استخر بادی کودک طرح میکی موس مدل 91018

91018

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
670,000 تومان

استخر بادی کودک طرح میکی موس مدل 91018 از ابعادی تشکیل شده است که یک کودک به راحتی می تواند ازداشتن آن لذت ببرند. بدنه ظرفیت استفاده یک فرد را دارد و مخاطبان آن کودکان زیر سه سال می باشند. خردسالان نیز قادر به داشتن تفریحات آبی به وسیله این محصول هستند که با توجه و مراقبت بزرگسالان رخ می دهد. بدنه دارای ارتفاع بلند است که تشکیل عمق زیاد را می دهد بنابراین می توان کودکان را در داخل آن به حالت ایستاده نیز قرار داد. در بخش های مختلف این محصول موقعیت های خوبی ایجاد شده است تا میزان سازگاری محصول به مراتب بالا برود.

فروش استخر بادی کودک طرح میکی موس

دیواره ها از پی وی سی طرح دار تشکیل شده اند که مقاوم ترین بدنه برای محصولات بادی حرفه ای است اما بخش کف که تحمل وزن افراد را بر عهده دارد و در ارتباط مستقیم با محیط بیرون می باشد از پی وی سی دو لایه تشکیل شده است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام نمود. استفاده مداوم از این محصول مشکلی را برای طول عمر آن ایجاد نمی کند و در نتیجه می توان با خیالی آسوده آن را مورد استفاده قرار داد. برای خریداری استخر بادی کودک طرح میکی موس مدل 91018 که از رنگبندی جذاب نیز برخوردار می باشد تنها می توان به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمود.

خرید استخر بادی کودک طرح میکی موس مدل 91018

نوع گرد
 قطر 70 سانتی متر
 ارتفاع 30 سانتی متر
 ظرفیت 38 لیتر
 وزن 0.5 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 جنس بخش کناری وینیل طرح دار
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی خیر
 پمپ باد -
 نوع پمپ -
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنین کودکان
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...