استخر بادی کودک طرح موج بنفش

Intex 57495NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
22%
3,700,000
2,900,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک طرح موج بنفش زیبا و جذاب می باشد که از دیواره های شفاف تشکیل شده است و می تواند در نظر کودکان جذابیت زیادی داشته باشد. توجه افراد به این محصول بی نظیر جلب می شود که ساختاری مانند موج دارد و رنگ بدنه نیز شاد و روشن است. به همین خاطر از جمله محصولات پر فروش است که در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و قادر به ایجاد شرایط استاندارد و ایمن برای داشتن تفریحات بادی توسط کودکان و نوجوانان می باشد. استخر بادی مد نظر از جنس وینیل با کیفیت است و ضخامت زیادی دارد و می تواند با بدنه محکم برای استفاده در طول عمر بالا در نظر گرفته شود. بدنه بزرگ و جادار است تا کودکان و نوجوانان به همراه دوستان خود به تفریحات آبی بپردازند و از آن لذت ببرند. تفریحات آبی دست جمعی در فصول گرم سال از جمله سرگرمی های مورد علاقه در این رده سنی می باشد که در مکان های مختلف از آن استفاده می شود و قادر به مهیا کردن شرایط ایمن و استاندارد می باشد.

 ساختار دیواره سه طبقه که محکم ترین دیواره را تشکیل می دهد در این محصول وجود دارد و توانسته برای حضور کودکان ایمن ترین ساختار را ایجاد کند. به همین خاطر است که بدنه با وزن سبک و قابل حمل طراحی شده است تا افراد بتوانند در مکان های مختلف از وجود آن بهره مند شده و از داشتن آن لذت ببرند. علاوه بر این موارد قابلیت راه اندازی و جمع آوری آن نیز آسان است و می توان در کم ترین زمان آن را به وسیله پمپ باد راه اندازی کرد و از آن بهره مند شد. برای جمع آوری محصول نیز از دریچه ورودی باد تخلیه می شود و باد خارج می گردد و می توان آن را برای حمل به مکانی دیگر آماده کرد. دریچه تخلیه آب نیز در این استخر بادی وجود دارد که جزو مزیت های آن می باشد. خرید استخر بادی کودک طرح موج بنفش تنها از فروشگاه اینتکس ایران صورت می گیرد.

 نوع مربعی
 طول 229 سانتي متر
 عرض 229 سانتي متر
 ارتفاع 56 سانتی متر
 ظرفیت 1250 لیتر تا ارتفاع 33 سانتی متری
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.32 میلی متر
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی-
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 مناسب سنین کودکان و نوجوانان
 مناسب استفاده چند نفر با هم
دریچه تخلیه
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...