استخر بادی کودک طرح قورباغه intex 59409

intex 59409

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
150,000 تومان

استخر بادی کودک طرح قورباغه intex 59409 یک استخر کوچک و زیباست که ظاهری خاص و جدید دارد و همین ظاهر باعث شده تا مشتریان بتوانند با خیال راحت برای فرزندان کمتر از سه سال از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. این استخر بادی ساختاری گرد دارد و این گرد بودن همانند بسیاری از استخرهای بادی شرکت اینتکس طراحی شده است که مسئله مهم ظاهری این محصول هم همین عامل است. این استخر بادی در بخش کف خود دارای یک طرح زیبای قورباغه می باشد که در کنار آن نیز یک عدد لاک پشت هم قرار دارد که این مسئله هم از دیگر ویژگی های ظاهری این محصول است.

استخر بادی کودک طرح قورباغه intex 59409 | اینتکس ایران

به جز این مسئله استخر بادی کودک طرح قورباغه intex 59409 هم ساختاری دو حلقه دارد که به ساده ترین شکل ممکن شما می توانید از طریق یک عدد پمپ باد دست به باد کردن این محصول نمایید. نکته مهم دیگری که باید در رابطه با این محصول به آن اشاره کنیم قطر این استخر است که 61 سانتی متری بوده و در یک فضای کوچک شما می توانید از آن بهره مند شوید. از نظر جنس این محصول نیز شما می توانید یک بدنه با کیفیت از نوع وینیل را مشاهده نمایید که نشان از باکیفیت بودن این کالا دارد. با توجه به این خصوصیات هم اکنون امکان خرید این استخر بادی از سایت فروشگاه اینتکس ایران فراهم می باشد.

 نوع گرد
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 ظرفیت 15 لیتر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه طرح دار
 کف بادیندارد
 پمپ بادندارد
 نوع پمپ -
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ساختار دو طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ابعاد بسته بندی: 1 * 25 * 25 سانتی متر
 اقلام همراه-

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...