استخر بادی کودک طرح دار اصل 57425

intex 57425

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
595,000 تومان

استخر بادی کودک طرح دار اصل 57425 از سری استخر های بادی با دیواره لایه ای می باشد که از سه لایه بادی بر روی هم تشکیل شده است. این استخر بادی می تواند نیاز افراد به داشتن بهترین موقعیت جهت تفریحات آبی را پاسخ بدهد و تشکیل مکانی جادار برای بازی کودکان را می دهد. به همین خاطر است که با خرید این محصول می توان ساعات خوشی را برای خود رقم زد و بهترین تایم تفریحی در مسافرت و گردش را به دست آورد. همواره تفریحات آبی مورد علاقه تمامی رده های سنی می باشد که در این میان کودکان از آن لذت بیش تری می برند و تمایل دارند در تفریحات تابستانی خود آن را داشته باشند. به همین خاطر است که استخر بادی برای رده سنی کودک تنوع زیادی را ارائه داشته است و می تواند برای آن ها موقعیت دلخواهی را ایجاد سازد. استخر بادی مد نظر ترکیبی از رنگبندی و طراحی های جذاب است که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای آن ها منحصر به فرد ترین محصول باشد که در زمان تفریحات آبی به آن مراجعه می کنند. 

استخر بادی کودک طرح دار شیر شاه اینتکسبدنه عایق می باشد و فاقد هر گونه درز و شکاف است. همچنین قابلیت راه اندازی و نصب آسان نیز دارد و در کم ترین زمان می توان بدنه را باد کرد. برای باد کردن محصول نیز نیاز به پمپ باد می باشد تا به سرعت باد مورد نیاز جهت راه اندازی محصول وارد بدنه شود. این استخر بادی دارای طرح شیر شاه است که یک انیمیشن محبوب در بین کودکان می باشد. این طراحی مخاطب خاص خود را دارد و برای تفریحات تابستانی کودکان در نظر گرفته شده است. با این وجود است که استخر بادی به عنوان هدیه نیز برای افراد خریداری می شود و می تواند برای آن ها هیجان انگیز باشد. خرید استخر بادی کودک طرح دار اصل 57425 توسط والدین کودکان از نمایندگی مرکزی اینتکس انجام می شود و می توان از قیمت مناسب محصول لذت برد.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 335 لیتر
قطر 147 سانتی متر
ارتفاع 33 سانتی متر
ضخامت بدنه 0.25 میلی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.8 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
 مناسب سنین +2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...