استخر بادی کودک طرح حلزون intex 57124

intex 57124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
900,000 تومان

استخر بادی کودک طرح حلزون یک محصول خلاقانه و جذاب است که می توان آن را جزو استخرهای سه بعدی باحال و خاص کمپانی اینتکس در نظر گرفت. این محصول ساختاری دقیقا شبیه به یک حلزون زرد رنگ دارد که وجود سایبان بادی و همین طور کف بادشو باعث شده تا یک استخر ایده آل برای کودکان به شمار رود. رنگ جذاب این محصول نیز قطعا در روحیه کودک شما اثرگذار خواهد بود.


استخر بادی کودک طرح حلزون intex 57124 یک استخر ایده آل مناسب برای استفاده در داخل منزل و یا فضای دیگری است که کودک بتواند به بهترین شکل ممکن به بازی و تفریح پرداخته و از این محصول به عنوان یک وسیله تفریحی مفرح استفاده و بهره ببرد. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این استخر بادی همان طور که از ظاهرش پیداست بدنه و طراحی جذابی شبیه به یک حلزون دارد که این مسئله باعث گردیده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن کودک خود را شاد کنید. علاوه بر این ها شما می توانید مشاهده کنید که این استخر بادی رنگ زرد جذابی را هم داراست که این عامل باعث شده تا در روحیه کودک شما اثرگذار باشد. نکته مهم دیگر در رابطه با این استخر بادی بحث نوع استفاده از این محصول است به این صورت که شما می توانید با خیالی راحت از آن به عنوان یک استخر توپ هم استفاده کرده و لذت ببرید.

استخر بادی کودک طرح حلزون intex 57124

علاوه بر این ها استخر بادی کودک طرح حلزون intex 57124 دارای کف بادی می باشد که این بادی بودن کف محصول باعث شده تا یک فضای نرم و راحت را در اختیار داشته باشید و بتوانید در بهترین حالت ممکن کودک خود را درون این استخر قرار دهید. از نظر ابعاد نیز این استخر قابل استفاده در داخل منزل و یا هر فضای دیگری می باشد و این عامل هم باعث شده تا شما بتوانید نگران راه اندازی و استفاده از این محصول به هیچ عنوان نباشید. برای استفاده از این محصول نیز شما نیاز دارید تا یک عدد پمپ باد در اختیار داشته باشید و با استفاده از این پمپ اقدام به راه اندازی و باد کردن محصول کنید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی از سایت فروشگاه اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم می باشد.

خرید استخر بادی کودک طرح حلزون

 نوعخانگی
ظرفيت 53 ليتر
طول 145 سانتی متر
عرض 102 سانتی متر
ارتفاع 74 سانتی متر
جنس رويه وینیل
ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
جنس کف وینیل دو لايه بادی
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی : 2.8 کيلوگرم
 داراي سايه بان بادی سرخود
مناسب سنين 1 تا 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...