استخر بادی کودک طرح استوایی Intex 59421

Intex 59421

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان

استخر بادی کودک طرح استوایی Intex 59421 یک محصول با ساختار گرد و در عین حال زیبا می باشد که توسط شرکت اینتکس در یک باکس کوچک سلفونی و به صورت کاملا سبک وزن طراحی و ارائه شده است. در واقع شرکت اینتکس سعی کرده تا به بهترین شکل ممکن یک محصول سبک وزن و ایده آل را تولید و ارائه کند که شما می توانید حمل و نقل ساده ای را در این استخر تجربه کنید. مزیت مهم دیگری که این استخر بادی داراست بحث وجود بدنه دو لایه این استخر است که شما در تصاویر این محصول هم می توانید مشاهده کنید که این دو حلقه به بهترین شکل ممکن بر روی هم قرار گرفته اند و همین مسئله نیز باعث شده تا ساختار این استخر بادی به صورت کامل شکل بگیرد.

خرید استخر بادی کودک طرح استوایی ارزان

بر روی بدنه استخر بادی کودک طرح استوایی Intex 59421 نیز می توانید طرح انواع میوه های استوایی و حتی فلامینگو را هم مشاهده کنید که ساختار استوایی و جذابی را به این محصول بخشیده است. علاوه بر این مسئله شما بخش کف این استخر را هم می توانید به صورت یکدست ساده و آبی رنگ مشاهده نمایید که باعث گردیده تا این محصول رنگ های فوق العاده ای را در اختیار شما قرار دهد. برای باد کردن این محصول هم به وسیله یک عدد پمپ باد برقی ، فندکی و یا دستی می توانید در بازه زمانی بسیار کوتاهی و از طریق دریچه های باد موجود بر روی این استخر اقدام به راه اندازی این استخر بادی نمایید. امکان خرید این استخر بادی از سایت نمایندگی اینتکس در ایران فراهم خواهد بود.

خرید استخر بادی کودک طرح استوایی مدل Intex 59421

نوع گرد
 قطر 122 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت 150 لیتر
 وزن 1 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادیندارد
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ساختار دو طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...