استخر بادی کودک طرح آکواریوم intex 58480

intex 58480np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان

استخر بادی کودک طرح آکواریوم intex 58480 از سری محصولاتی است که قطعا می تواند یک پیشنهاد فوق العاده برای افرادی به شمار رود که از استخرهای بادی گرد استقبال می کنند. در واقع نوع طراحی صورت گرفته در این استخر بادی به گونه ای است که شما می توانید حلقه های گرد روی هم قرار گرفته شده را به بهترین شکل ممکن بر روی این استخر مشاهده کنید که در واقع همین موارد تشکیل دهنده بخش اصلی بدنه این محصول می باشد. علاوه بر این ها نکته ای که باعث زیبایی دو چندان این محصول گردیده بحث طرح های موجود بر روی بدنه اصلی این محصول می باشد که شما می توانید جلوه یک آکواریوم و یا کف دریا را به همراه تصاویر ماهی های رنگارنگ و گیاهان دریایی مشاهده کنید که بسیار زیبا و جذاب خواهد بود.

استخر بادی کودک طرح آکواریوم مدل intex 58480

استخر بادی کودک طرح آکواریوم intex 58480 دارای قطر 152 سانتی متر می باشد که این قطر باعث شده تا شما نیاز به فضایی کمتر از دو متر داشته باشید و به بهترین شکل ممکن بتوانید در یک فضای ایده آل آن را راه اندازی کرده و در اختیار فرزند خود قرار دهید. هم چنین باید اشاره کنیم که برای راه اندازی این محصول نیاز است که شما به صورت مجزا یک عدد پمپ باد در اختیار داشته باشید تا بتوانید در بازه زمانی کوتاهی این محصول را از طریق دریچه های باد مجزا بر روی هر لایه به بهترین شکل ممکن راه اندازی نمایید. نکته دیگری که باید در رابطه با این استخر به آن اشاره کنیم بدنه ضخیم و با دوام این استخر بادی است که قطعا باعث می شود تا خیال شما از بابت کیفیت این محصول اینتکس نیز راحت باشد. خرید این استخر بادی کودک از فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم خواهد بود.

 نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 318 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
وزن 3.4 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه بادشو
پمپندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها ساختار دو لایه
 دارای عمق مناسب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...