استخر بادی کودک شش ضلعی intex 56493

intex 56493

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,640,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک شش ضلعی intex 56493 یک استخر بادی مهیج با ساختاری خاص است که باعث شده تا مشتریان بتوانند با خرید این محصول یک فضای بازی جذاب را در اختیار کودک خود قرار دهند. این محصول تولید جدید شرکت اینتکس می باشد که سعی کرده تا در سال جدید میلادی ظاهر اصلی این استخر را تغییر دهد. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر بادی ظاهری شش ضلعی دارد که قطعا در میان استخرها و مدل های گوناگون این دسته از محصولات ، این ظاهر یک ساختار خاص به شمار می رود. بدنه اصلی این استخر بادی به صورت سه حلقه و سه لایه می باشد که باعث شده تا ارتفاع بلندی را در این محصول مشاهده کنید. هم چنین به جز این موارد بحث طراحی و طرح موجود بر روی بدنه این محصول هم یکی دیگر از خصوصیات مهیج این کالا به شمار خواهد رفت.

قیمت استخر بادی کودک شش ضلعی مدل intex 56493

در واقع شما می توانید مشاهده کنید که بخش داخلی و لایه بیرونی استخر بادی کودک شش ضلعی intex 56493 از طرح حیوانات دریایی تشکیل شده است که قطعا برای کودکان مهیج و جذاب خواهد بود. هم چنین این مسئله نیز بسیار مهم خواهد بود که برای راه اندازی این استخر بادی شما نیاز خواهید داشت که یک عدد پمپ باد به صورت مجزا تهیه کنید که به راحتی به وسیله این پمپ و از طریق دریچه های مجزا بر روی هر لایه بتوانید در بازه زمانی کوتاه به سادگی این محصول را باد کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بحث وزن کم این استخر بادی می باشد که حمل و نقل این کالا را بسیار ساده و آسان کرده است. از این محصول برای بازی و تفریح کودکان به صورت همزمان در هر فضا و مکانی می توانید استفاده کنید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی از سایت نمایندگی اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.

نوعتفریحی
ظرفيت 772 ليتر
طول 191 سانتی متر
عرض 178 سانتی متر
ارتفاع 61 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولايه بادی
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها وزن بسته بندی : 4.55 کيلوگرم
 دارای دیواره دو لایه مقاوم
مناسب سنين زير 8 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

حامد تدین

سلام میخواستم این محصول سفارش بدم فقط بخاطر سایز بزرگی که داره دریچه تخلیه آب کف استخر هست یا نه؟

462 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

وقت بخیر بله این استخر بادی دریچه تخلیه آب دارد.

462 روز پیش ارسال پاسخ