استخر بادی کودک سه حلقه آبی intex 59416

intex 59416

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
490,000 تومان

استخر بادی کودک سه حلقه آبی intex 59416 تولید دیگری از کمپانی اینتکس می باشد که این محصول را این بار در باکس و بسته بندی سلفونی تولید و ارائه کرده و همین عامل هم باعث شده تا قیمت این محصول نسبت به مدل مشابه که در داخل باکس قرار دارد کمتر و ارزان تر باشد. از نظر نوع بدنه اما این محصول همان کیفیت و کارایی را دارا می باشد و از این حیث تفاوتی با هم ندارند. در همین رابطه باید اشاره کنیم که از نظر نوع طراحی شما می توانید یک محصول گرد را مشاهده کنید که به صورت سه حلقه شکل گرفته است کما اینکه این سه حلقه ساختار و ابعاد یکسانی داشته و به بهترین شکل ممکن بر روی هم قرار گرفته اند.

استخر بادی کودک سه حلقه آبی کد intex 59416

از نظر نوع رنگ بندی نیز استخر بادی کودک سه حلقه آبی intex 59416 به صورت یکدست آبی رنگ طراحی و ارائه شده است که باعث شده تا کودکانی که به این رنگ علاقه دارند بتوانند یک محصول زیبا و ایده آل را در اختیار داشته باشند. هم چنین این بدنه به صورت ساده و بدون طرح و نقش ارائه شده است که یکی دیگر از خصوصیات و ویژگی های طراحی این محصول به شمار خواهد رفت. علاوه بر این ها بر روی هر یک از حلقه های این محصول شما می توانید یک عدد دریچه باد مجزا را مشاهده کنید که به بهترین شکل ممکن و به وسیله یک عدد پمپ باد می توانید اقدام به باد کردن این محصول نمایید. با توجه به این توضیحات هم اکنون امکان خرید این استخر بادی آبی رنگ با قیمت عالی از سایت نمایندگی اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.

خرید استخر بادی کودک سه حلقه آبی رنگ اینتکس

نوع گرد
 قطر 114 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت 132 لیتر
 وزن 1 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادیندارد
 پمپ بادندارد
 نوع پمپ -
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ساختار سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...