استخر بادی کودک سفینه ای بست وی

51131

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
810,000 تومان

استخر بادی کودک سفینه ای بست وی یکی دیگر از سری استخرهای بادی ایده آلی است که کمپانی بست وی آن را تولید و ارائه کرده است. در رابطه با نوع طراحی این محصول باید به چند نکته مهم اشاره داشته باشیم. این استخر بادی همان طور که در تصاویر هم قابل رویت است ساختاری گرد را داراست که شبیه به یک سفینه بوده و با رنگ نقره ای طراحی و ارائه شده است که همین عامل یکی از مهم ترین خصوصیات این استخر نیز به شمار خواهد رفت. هم چنین شما این مزیت را در اختیار دارید که در بخش های بیرونی این محصول هم یک سری نقاط مشکی رنگ را مشاهده کنید که بیش از پیش این محصول را شبیه به یک سفینه کرده است. نکته مهم دیگر در رابطه با این استخر بادی شیوه راه اندازی آن است که قطعا کاری ساده و آسان بوده و با استفاده از یک پمپ باد که باید آن را به صورت مجزا تهیه کنید ، می توانید این استخر را در بازه زمانی کوتاهی راه اندازی نموده و از آن بهره مند شوید.

خرید استخر بادی کودک سفینه ای بست وی

هم چنین استخر بادی کودک سفینه ای بست وی از نظر ابعاد نیز دارای قطر 147 سانتی متر می باشد که این امر باعث شده تا چندین کودک نیز بتوانند به بهترین شکل ممکن از فضای داخلی این استخر بادی بهره برده و به بهترین شکل ممکن از این محصول استفاده کنند. ارتفاع 43 سانتی متری این استخر بادی هم از دیگر مواردی است که قطعا در هنگام خرید برای خانواده ها حائز اهمیت خواهد بود. دیگر ویژگی ها و خصوصیات این محصول را هم می توانید داخل جدول سایز و مشخصات این محصول به صورت کامل مشاهده کرده و سپس از طریق فروشگاه اینتکس ایران با بهترین قیمت ممکن در سراسر کشور این محصول را سفارش داده و لذت ببرید.

فروش استخر بادی کودک سفینه ای

نوعخانگی
ظرفیت 258 لیتر
قطر 147 سانتی متر
ارتفاع 43 سانتی متر
سازنده بست وی
رنگ بخش داخلی نقره ای
رنگ بخش خارجی نقره ای
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 6 سال
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 ساختار بدنه سه لایه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...