استخر بادی کودک سرسره دار طرح اژدها intex 57135

intex 57135

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سرسره دار طرح اژدها intex 57135 یک مجموعه بادی و پارک آبی کودک به شمار می رود که جزو محبوب ترین و کامل ترین محصولات این دسته به شمار خواهد رفت. شما می توانید مشاهده کنید که این محصول از نظر نوع طراحی ساختاری شبیه به اژدها و دایناسور را دارد که مدل های گوناگون این حیوان را در چند رنگ مختلف در داخل این استخر بادی می توانید مشاهده کنید. در واقع این طراحی به گونه ای شکل گرفته است که قطعا برای کودکان خصوصا کودکان پسر می تواند بسیار مهیج و جذاب باشد. در بخش جلویی این پارک آبی شما می توانید مشاهده کنید که یک عدد اژدهای نارنجی رنگ قرار گرفته که در واقع آبپاش بادی این محصول به شمار رفته و از این حیث شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به بهترین شکل ممکن شرایط تفریح جذاب کودکان را در فصول گرم سال خلق کنید.

استخر بادی کودک سرسره دار طرح اژدها intex 57135 | اینتکس ایران

هم چنین مسئله مهم دیگر درباره استخر بادی کودک سرسره دار طرح اژدها intex 57135 بحث وجود چندین حلقه بادی در بخش کناری این محصول است که کودکان از این ویژگی خوب محصول هم می توانند استفاده کنند و به بازی حلقه و آویز بپردازند. در بخش دیگری از این استخر بادی شما می توانید فضایی را مشاهده کنید که حالت سرسره داشته و چندین توپ بادی کوچک نیز قرار دارد که قطعا این مزیت هم از دیگر خصوصیات طراحی این استخر به شمار می رود. مهم ترین ویژگی این مجموعه بادی نیز وجود سرسره بادی می باشد که کودکان می توانند به راحتی از این سرسره نیز به سمت پایین سر خورده و تفریح مهیج تری را تجربه کنند. تمامی این موارد در کنار بدنه ضخیم و مقاوم این محصول و همین طور قیمت ارزانی که دارد باعث شده تا با اطمینان خاطر بتوانید خرید و ثبت سفارش این استخر بادی سرسره دار را از سایت فروشگاه محصولات بادی اینتکس در ایران به ثبت برسانید.

خرید استخر بادی کودک سرسره دار طرح اژدها | اینتکس ایران

 نوعتفریحی
ظرفیت آب290 لیتر
طول302 سانتی متر
عرض229 سانتی متر
ارتفاع112 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
ظاهر رویهساده
کف بادشو-
پمپ-
 نوع پمپ-
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاساختار بیضی شکل با طرح اژدها
دارای سرسره سرخود
دارای اسباب بازی بادی سرخود و مجزا
دارای آبپاش در قسمت بالای استخر
وزن: 8 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...