استخر بادی کودک ستاره ای جدید اینتکس 56495

intex 56495np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان

استخر بادی کودک ستاره ای جدید اینتکس 56495 از بدنه ای بزرگ تشکیل شده است که کودکان به همراه دوستان خود به تفریحات آبی بپردازند و از آن لذت ببرند. استخر بادی جدید و منحصر به فرد است و ضخامت زیادی آن را تشکیل داده است. به همین خاطر است که می توان با اطمینان از دوام و طول عمر محصول را خریداری کرد و از داشتن آن بهره مند شد. این محصول دارای دیواره با ساختار لایه ای است که می تواند استوار ترین دیواره در ساختار استخر بادی ها باشد. از این رو برای کودکان موقعیت استاندارد و ایمن را ایجاد کرده است و می توان از وجود محصول بهره مند شد. تفریحات آبی همواره مورد علاقه کودکان می باشد و در نتیجه در فصل تابستان به آن اقدام می کنند. والدین نیز وظیفه دارند خرید محصولات استاندارد و ایمن را انجام دهند تا در نهایت مشکلی برای علاقه مندان ایجاد نشود و بتوان از آن لذت برد.

خرید استخر بادی کودک ستاره ای جدید اینتکس مدل 56495

بدنه استخر بادی کودک برای استفاده در فضای باز سازگاری دارد و می تواند در محیط هایی که در معرض تابش آفتاب می باشند مورد استفاده قرار گیرد. بدنه دچار پس دادن رنگ نمی شود و می تواند خصوصیات منحصر به فرد خود را داشته باشد. کف بدنه که در ارتباط مستقیم با سطح بیرون می باشد از ساختار بادی برخوردار است و نرمی و راحتی را نیز ایجاد می کند. به همین خاطر است که طراحی بی نقص شامل آن شده است و می توان خرید آن را انجام داد. از استخر بادی در فضای باز استفاده می شود و همچنین می توان در مسافرت و گردش نیز محصول را با خود به همراه داشت تا در نهایت در محل مورد نظر بتوان به راه اندازی استخر بادی پرداخت که به وسیله پمپ باد انجام می شود. کسانی که تمایل به خرید استخر بادی کودک ستاره ای جدید اینتکس 56495 با کیفیت اصل و اورجینال دارند می توانند از طریق نمایندگی اینتکس اقدام کنند.

 نوع ستاره ای
 طول 185 سانتی متر
 عرض 180 سانتی متر
 ارتفاع 53 سانتی متر
 ظرفیت 466 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادی دارد
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپ -
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 آرگونومی ساخت چهار طبقه ای
 طراحی و رنگبندی زیبا
 مناسب استفاده چند کودک
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...