استخر بادی کودک ستاره ای اینتکس intex 56495

INTEX 56495

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان

استخر بادی کودک ستاره ای اینتکس intex 56495 یکی دیگر از بادوام ترین استخر بادی فانتزی و باکیفیت بوده که با بدنه ای زیبا و ساختاری استاندارد و طول عمر بالا طراحی و برای استفاده رده سنی کودک و بزرگسال توسط برند اینتکس روانه بازار شده است. این محصول می تواند بهترین و مهیج ترین تفریحات آبی را برای کودکان مهیا سازد و برای آن ها شادی و نشاط را به دنبال داشته باشد. استخر بادی از جمله وسایل تفریحی است که بدنه ای توخالی دارد که از باد پر شده است. این بدنه مقاومت بالایی دارد و قادر است که به راحتی بیش ترین میزان سازگاری را مهیا سازد.

علاوه بر داشتن خصوصیات منحصر به فرد و دوام و طول عمر استخر بادی کودک ستاره ای اینتکس از سری محصولات جذابی است که برای کودکان جلب توجه کرده است و قادر به داشتن جذابیت می باشد. به همین خاطر افراد زیادی به سمت داشتن آن جذب می شوند و تمایل به استفاده کردن از آن دارند. استخر بادی کودک ستاره ای اینتکس intex 56495 را می توان به عنوان یک وسیله کاربردی معرفی کرد. چرا که کودکان به تفریحات آبی تمایل زیادی دارند و از این رو این محصول را بیش تر از سایر وسایل بازی خود مورد استفاده قرار می دهند. برای خرید استخر بادی کودک ستاره ای اینتکس intex 56495 می توانید به صورت اینترنتی و از طریق همین صفحه محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری و تلفنی به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

استخر بادی کودک ستاره ای اینتکس intex 56495 ارزان | اینتکس ایران

 نوع ستاره ای
 طول 185 سانتي متر
 عرض 180 سانتي متر
 ارتفاع 53 سانتی متر
 ظرفیت 466 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادیدارد
 پمپ بادندارد
 نوع پمپ --------
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت چهار طبقه ای
 طراحی و رنگبندی زیبا
 مناسب استفاده چند کودک
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...