استخر بادی کودک سایبان دار کفشدوزک

57405

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
315,000 تومان

استخر بادی کودک سایبان دار کفشدوزک یکی دیگر از جذاب ترین انواع استخر بادی برای رده سنی کودک بوده که به دلیل دارا بودن ساختار سایبان سرخود علاوه بر منزل ، در داخل حیاط و یا ویلا و هنگام رفتن به سفر نیز امکان استفاده دارد. ساختار اصلی بدنه این استخر بادی بچه گانه کاملا گرد طراحی شده که بر روی لبه دیواره آن تعداد سه عدد ستون های بادی قرار داده شده است. این ستون های بادی در واقع نگهدارنده سایبان بادی سرخود استخر بادی کودک به شمار می روند. همانطور که از نام محصول مشخص بوده این استخر بادی برای رده سنی کودک و خردسال طراحی شده به همین دلیل بوده که بر روی ستون های رنگی آن می توانید تعدادی کفشدوزک رنگی بادی نیز وجود داشته که به زیبایی ظاهری این محصول افزوده و موجب می شود برای مصرف کنندگان از جذابیت منحصر به فردی برخوردار گردد.

 مهم ترین ویژگی این استخر بادی در زمینه طراحی بی شک مربوط به کف محصول بوده که علاوه بر ساختار دولایه به صورت بادشو نیز طراحی شده تا کودک در زمان بازی از ایمنی کافی برخودار شده و همچنین از نرمی و راحتی بخش کف استخر بادی نهایت لذت را ببرد. شرکت اینتکس برای افزایش طول عمر استخر بادی در پروسه طراحی و تولید این محصول از مرغوب ترین نوع پی وی سی وینیل استفاده کرده که سازگار با تمامی شرایط آب و هوایی بوده و تماس آن با دماهای مختلف آب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و مواردی از این دست موجب افت کیفیت در بدنه این محصول نخواهد شد. با در نظر گرفتن موارد یاد شده اگر قصد خرید استخر بادی کودک سایبان دار کفشدوزک را دارید می توانید از طریق همین صفحه و به صورت اینترنتی محصول را به سبد خرید خود اضافه کرده و یا به صورت حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوع گرد
 قطر 102 سانتی متر
 ارتفاع 81 سانتی متر
 ظرفیت آب 49 لیتر
 وزن 1 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادی-
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 دارای سایه بان بادی سرخود
 دارای اسباب بازی های بادی
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...