استخر بادی کودک سایبان دار جنگل 58417

intex 58417

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
13%
1,350,000
1,180,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایبان دار جنگل 58417 از سری استخر های بادی منحصر به فرد می باشد که از بخش های مهم تشکیل شده است تا کودکان بتوانند در محیط امن به تفریحات آبی خود مشغول شوند. این محصول دارای سایبان بادی است که مقاومت زیادی در برابر اشعه آفتاب دارد. به این صورت که اشعه خورشید به سایبان بادی برخورد می کند و مانع از رسیدن آن به پوست کودکان می شود. لذا می توان در طول ساعات طولانی در فصول گرم سال که آفتاب با شدت می تابد از استخر بادی مد نظر برای کودکان استفاده کرد و برای آن ها بهترین موقعیت را به وجود آورد. این محصول خاص و زیبا ترکیبی از رنگبندی های شاد می باشد که طرح های مختلف بر روی آن قرار دارند و دارای ستون های بادی و محکم است که بر روی آن سایبان بادی قرار گرفته است. بخش حوضچه استخر بادی کودک مقاومت زیادی در برابر بازی و تفریح کودکان دارد و در نتیجه می تواند در این خصوص سازگاری زیادی از خود نشان دهد.

استخر بادی کودک سایبان دار جنگل اینتکس همچنین دارای ضخامت زیاد بوده تا بتوان آن را بر روی سطوح مختلف مورد استفاده قرار داد و از آن بهره مند شد. کسانی که تمایل به خرید این محصول دارند می توانند آن را خریداری کنند و در زمان رفتن به مسافرت و گردش به راحتی با خود به همراه داشته باشند. چرا که بدنه کمجا و تاشو می شود و در صورت خالی بودن از باد فضای کمی را اشغال می کند. در نتیجه می توان به راحتی آن را در ساک خود قرار داد و یا در کنار سایر وسایل مسافرتی مورد استفاده قرار داد. از این رو این محصول سازگار دارای طول عمر بالا می باشد و برای به همراه داشتن در موقعیت های مختلف توانسته راحتی ایجاد کند و رضایت مخاطب را نیز به خوبی جلب کند. به منظور خرید آسان استخر بادی کودک سایبان دار جنگل 58417 تنها می توان به نمایندگی مرکزی اینتکس مراجعه کرد.

 نوعخانگی
ظرفیت 45 لیتر
قطر 102 سانتی متر
ارتفاع 86 سانتی متر
وزن 1.7 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولایه بادی
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل -
سایر ویژگی ها دارای سایه بان بادی
 مناسب کودکان زیر 4 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...