استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس intex 57406

intex 57406

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان

استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس intex 57406 بهترین محصولی است که قابلیت استفاده در داخل منزل و یا فضای بیرون را دارد و می تواند به عنوان یک موقعیت دلخواه برای کودکان مد نظر قرار گیرد. این استخر بادی سایبان دار است تا بدن در محافظت کامل باشد و بتوان از آن نهایت بهره برداری های لازم را به میان آورد. این محصول مناسب کودکان کم سن در رده سنی یک تا سه سال می باشد بنابراین از ایمنی کامل و کافی برخوردار می باشد و می توان نسبت به داشتن آن اقدام نمود. استخر بادی بدنه ای مقاوم در برابر تمامی عوامل دارد و طول عمر و سازگاری شامل آن شده است و می توان از آن به عنوان یک محصول سازگار با رده سنی کودک یاد کرد. بخش کف محصول بادشو می باشد که به نوبه خود راحتی زیادی را برای کودکان ایجاد می کند. این رده سنی با قرار گیری در چنین موقعیتی می توانند بهترین لحظات را تجربه کنند و از موقعیت به دست آمده نهایت لذت را ببرند.

خرید استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس ارزان

استخر بادی رنگبندی جذاب و طرح های فانتزی دارد و طراحان با نهایت خلاقیت محصول را ایجاد کرده اند. بنابراین جزو برترین نمونه از محصولات بادی می باشد که امروزه جهت مهیا کردن امکان تفریحات آبی برای کودکان خریداری می شود. تمامی مزیت های موجود در این محصول به جهت راحتی کودکان است و برای آن ها بهترین اوقات را ایجاد می کند تا در محیطی ایمن و استاندارد به انواع تفریحات آبی خود مشغول باشند. بدنه جهت حمل و نقل آسان سازگاری دارد و به همراه افراد در مسافرت و گردش قرار می گیرد. در نتیجه پر استفاده و پر کاربرد است. خرید استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس intex 57406 از فروشگاه اینتکس ایران انجام می شود و می توان به راحتی نسبت به خرید آن اقدام کرد.

فروش استخر بادی کودک سایبان دار جدید اینتکس

 نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 144 لیتر
طول 163 سانتی متر
عرض 112 سانتی متر
ارتفاع 102 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.4 کیلوگرم
 دارای سایه بان بادی
 مناسب سنین 1 تا 3 سال
 دارای کف باد شو
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...