استخر بادی کودک سایبان دار آبی intex 57470np

intex 57470np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان

استخر بادی کودک سایبان دار آبی intex 57470np یک استخر بادی مناسب برای بازی های کودکان در فضای باز بوده و از با کیفیت ترین نمونه های استخر بادی محسوب می شود. بی شک تفریحات آبی یکی از محبوب ترین بازی ها برای کودکان است و تمامی کودکان از بازی کردن در آب در فضایی رنگارنگ و جذاب لذت می برند. این استخر بادی فضایی بسیار مناسب و راحت را برای کودکان فراهم می کند تا بتوانند با فراغ بال به بازی های مورد علاقه خود بپردازند. ابعاد این استخر بادی به گونه ای است که برای کودکان از سه سالگی تا هشت سالگی مناسب است و هم چنین دو کودک به صورت هم زمان نیز در این استخر می توانند به بازی بپردازند. استخر بادی کودک سایبان دار آبی intex 57470np دارای دیواره ای کوتاه می باشد تا برای کودکان خطری ایجاد نکند.

خرید استخر بادی کودک سایبان دار اینتکس

این دیواره ضخامت بالایی دارد و در جدار خارجی آن از طرح های رنگارنگ و جذابی استفاده شده است. کفی استخر به صورت مربعی بوده و در چهار گوشه این محصول ستون های بادی قرار دارد که سقف بر روی آن قرار می گیرد. سقف این استخر بادی مانع از تابش مستقیم آفتاب به پوست حساس کودکان می شود و کودکان می توانند به راحتی از این محصول در فضاهای باز استفاده نمایند. کیفیت بالای این استخر بادی نیز موجب شده است تا قرار گرفتن طولانی مدت در برابر اشعه های آفتاب آسیبی به بدنه وارد نکند. این محصول مقاومت بالایی در برابر پارگی و ساییدگی دارد و می توان تا سال ها از آن استفاده کرد بدون اینکه بدنه تغییر رنگ داده و یا دچار مشکل شود. وزن کم این استخر بادی باعث شده است تا به آسانی بتوانید این محصول را حمل کرده و در هر محیطی راه اندازی کنید. برای راه اندازی نیز به یک پمپ باد نیاز دارید. استخر بادی کودک سایبان دار آبی intex 57470np با ارزان ترین قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس ایران به فروش می رسد.

فروش استخر بادی کودک دارای سایبان متحرک

 نوع مربعی سایه بان دار
 طول 157 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ارتفاع 122 سانتی متر
 ظرفیت 295 لیتر
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.25 میلی متر
 جنس کف وینیل
 کف بادی خیر
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 آرگونومی ساخت دو لایه ای
 دارای سایه بان بادی مجزا
 وزن: 4 کیلوگرم
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...