استخر بادی کودک زرافه آبپاش دار intex 57434

intex 57434

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,680,000 تومان

استخر بادی کودک زرافه آبپاش دار intex 57434 بزرگ و جادار است و دارای امکانات کامل برای داشتن تفریحات آبی مهیج می باشد که برای کودکان ایجاد خواهد شد. این استخر بادی مناسب کودکان می باشد که به دنبال داشتن تفریحات آبی هستند و در مسافرت و گردش تمایل به داشتن آن دارند. کسانی که در فصول گرم سال به مسافرت و گردش می روند می توانند خرید استخر بادی را انجام دهند تا فضایی ایمن و استاندارد را برای کودکان ایجاد سازند. به این ترتیب در موقعیت استاندارد کودکان نیز به همراه والدین خود قادر به انجام تفریحات آبی خواهند بود و بهترین لحظات را تجربه خواهند کرد. این محصول بی نظیر فانتزی و زیبا می باشد که طرح رویه آن از ترکیب رنگ خاص تشکیل شده است و می توان با رضایت کامل آن را مورد استفاده قرار داد.

خرید استخر بادی کودک زرافه آبپاش دار اینتکس

ظاهر محصول نیز فانتزی است که شبیه به زرافه می باشد. در نتیجه در نظر کودکان جذابیت دارد و می تواند مورد استفاده آن ها واقع شود. وجود آبپاش در این محصول سبب مهیج شدن تفریحات آبی کودکان می شود. این آبپاش دارای مخزن آب بوده است که در بدنه کار گذاشته شده است و می تواند لذت داشتن آبتنی و آب بازی را مهیا نماید. در نتیجه از سری وسایل کاربردی و منحصر به فرد است که می توان آن را به عنوان هدیه نیز برای کودکان خریداری کرد. بهترین تفریحات آبی در فصول گرم سال با استخر بادی انجام می شود و کودکان قادر به داشتن اوقات خوشایند و شاد خواهند بود. از این رو می توان نمونه ای از محبوب ترین استخر بادی را خریداری کرد و مورد استفاده کودکان قرار داد. افرادی که قصد خرید استخر بادی کودک زرافه آبپاش دار intex 57434 را دارند می توانند محصول را با قیمت مناسب از فروشگاه اینتکس ایران سفارش دهند.

فروش استخر بادی کودک طرح زرافه ارزان

 نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 238 لیتر
طول 208 سانتی متر
عرض 165 سانتی متر
ارتفاع 122 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای آبپاش سرخود
مناسب سنین بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...