استخر بادی کودک رنگی سه حلقه intex 57104

intex 57104

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان

استخر بادی کودک رنگی سه حلقه intex 57104 یکی دیگر از سری استخرهای بادی مهیج و پرطرفداری است که کمپانی اینتکس سعی کرده تا به بهترین شکل ممکن و با بهره گیری از ظاهری ساده و در عین حال زیبا اقدام به تولید و ارائه این محصول نماید. شما می توانید مشاهده کنید که ساختار اصلی بدنه این استخر بادی به صورت گرد و سه لایه می باشد که به راحتی سه حلقه هم اندازه و روی هم قرار گرفته شده را می توانید بر روی این استخر بادی مشاهده کنید. از نظر نوع رنگ بندی نیز رنگ های قرمز ، زرد و آبی تشکیل دهنده هر یک از سه حلقه این محصول می باشند که باعث جذابیت دو چندان این محصول شده است. هم چنین برای راه اندازی این استخر بادی شما نیاز به یک عدد پمپ باد دارید تا کار راه اندازی این استخر را به ساده ترین شکل ممکن بتوانید انجام دهید.

استخر بادی کودک رنگی سه حلقه intex 57104

گفتنی است که بر روی هر یک از لایه های استخر بادی کودک رنگی سه حلقه intex 57104 شما می توانید یک عدد دریچه باد مجزا را مشاهده کنید که با بهره گیری از این مسئله فرآیند راه اندازی این استخر بادی ساده تر خواهد شد. هم چنین از نظر ابعاد نیز این استخر فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد که قطر این محصول 86 سانتی متر بوده و ارتفاع آن نیز 25 سانتی متر میباشد و همین ویژگی ها باعث شده تا این استخر بادی برای کودکان کمتر از سه سال هم گزینه ای ایده آل به شمار رود. از این محصول به عنوان استخر توپ نیز در داخل منزل می توانید بهره مند شوید که خصوصیت مهم دیگر این کالا خواهد بود. با توجه به این موارد امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی از سایت نمایندگی اینتکس ایران برای شما فراهم است.

خرید استخر بادی کودک رنگی سه حلقه مدل 57104

 نوع گرد
 قطر 86 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 وزن 0.6 کیلوگرم
 ظرفیت 63 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی ندارد
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپ ندارد
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ساختار سه طبقه ای
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...