استخر بادی کودک رنگین کمان بست وی

bestway 52239

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
720,000 تومان

استخر بادی کودک رنگین کمان که با برند بست وی به فروش می رسد می تواند بهترین نمونه از وسایل تفریحی کودکان باشد. چرا که در داخل آن موقعیت خوبی مهیا می شود تا افراد بتوانند در زمان حضور در داخل آن بهترین تفریحات و سرگرمی ها را داشته باشند. استخر بادی مد نظر دارای قسمت های مفیدی است که هر یک از آن ها را معرفی می کنیم. اولین بخشی که مورد اهمیت است و در محصولات بادی حرفه ای به کار می رود بدنه مقاوم در برابر برخورد و ضربه خواهد بود. این بدنه ضد حساسیت است و دارای ضخامت زیاد می باشد. از این رو می توان گفت که از بهترین مواد اولیه تشکیل شده است.

استخر بادی کودک رنگین کمان که با برند بست وی محصول مورد نظر در بخش کف ضخامت بیش تری پیدا کرده است و دارای لایه های بیش تر می باشد. در بخش داخلی کف نیز ساختاری حباب مانند و نرم شامل آن شده است که افراد می توانند به وسیله آن بهترین موقعیت را برای خود به وجود آورند. استخر بادی رنگین کمان بست وی به این علت دارای نام رنگین کمان است که در قسمت بالای خود حلقه ای رنگی قرار دارد. در نتیجه می توان از آن در بسیاری از موارد استفاده کرد. بر روی این حلقه بادی و رنگی عروسک و حلقه های بادی قرار دارد. به طوری که کودکان می توانند از آن ها برای بازی و سرگرمی خود استفاده کنند. در بخش های کناره محصول نیز عروسک های بادی قرار دارد که موجب تفریح بیش تر افراد می شود. با توجه به تمامی موارد یاد شده اگر شما قصد انتخاب و خرید استخر بادی کودک رنگین کمان که با برند بست وی و یا سایر نمونه های استخر بادی را برای فرزند خود دارید می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری به فروشگاه اینتکس مراجعه نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 24 لیتر
قطر 91 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
وزن 1.2 کیلو گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ ----
نوع پمپ ----
ساک حمل ----
سایر ویژگی هابدنه سه لایه بادی
دارای کف بادی
مناسب سنین 4 تا 18ماه
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...