استخر بادی کودک رنگارنگ گرد اینتکس

Intex 57422

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک رنگارنگ گرد اینتکس از سری محصولات پر فروش اینتکس است که رایج ترین استخر بادی در بین کودکان می باشد.  این محصول طراحی و رنگبندی ساده ای دارد اما دارای ابعاد مختلف می باشد. این مدل از محصول دارای ابعادی برای استفاده کودکان بوده است به طوری که امنیت و آرامش آن ها را تضمین می کند. به همین خاطر است که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن نیز بهره مند شد. استخر بادی بدنه ای با ساختار حلقه ای دارد. که در واقع حلقه های بادی بر روی هم قرار گرفته اند و می توانند موقعیت دلخواهی را به وجود آورند.استخر بادی کودک رنگارنگ گرد اینتکس

 دیواره با داشتن چنین ساختاری مقاومت لازم در برابر قرار گیری در شرایط خاص را به دست می آورد و می تواند با قابلیت داشتن طول عمر بالا به بهترین شکل ایفای کارایی کند. دیواره فاقد هر گونه درز و شکاف می باشد. به طوری که می توان با خیالی آسوده نسبت به داشتن آن اقدام کرد و از وجود آن بهره مند شد. استخر بادی رنگارنگ بدنه ای گرد دارد که بهترین ساختار برای داشتن محصولی سازگار بوده است. از این رو می توان نسبت به استفاده از آن در حمام منزل و یا حیاط خانه استفاده کرد. همچنین می توان به راحتی این استخر بادی را با خود در مسافرت نیز به همراه داشت و از وجود آن بهره مند شد. خرید استخر بادی رنگارنگ گرد از طریق فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی و یا حضوری و تلفنی صورت می گیرد.

 نوع گرد
 قطر 147 سانتي متر
 ارتفاع 33 سانتي متر
 وزن 2.5 کیلوگرم
 ظرفیت 480 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی-
 پمپ باد-
 نوع پمپ-
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ساختار سه طبقه ای
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...