استخر بادی کودک دایناسوری با کف بادی

intex 57106NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان

استخر بادی کودک دایناسوری با کف بادی ترکیبی از بهترین مواد اولیه است که توانسته سازگار ترین محصول بادی را ایجاد کند تا کودکان در سنین کم نیز قادر به داشتن تفریحات آبی باشند. این استخر بادی با ساختار حلقه ای که بر روی هم قرار گرفته است و بدنه گرد را تشکیل داده اند مقاوم ترین محصول برای کودکان 1 تا 3 سال می باشد و می تواند لحظات خوشی را برای آن ها رقم بزند. این محصول تنها برای استفاده به عنوان استخر آبی ساخته نشده است و می تواند در مکان های سرپوشیده به عنوان استخر توپ نیز مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است تا با قیمت مناسب محصول را برای فرزندان خود خریداری نمایند. این استخر بادی دیواره هایی با طرح های چاپی دارد که زیبایی آن را تشکیل داده است. طرح های چاپی می توانند در طول عمر بالا بر روی دیواره قرار گیرند و بدون پس دادن رنگ و یا رنگ پریدگی ظاهر محصول را حفظ کنند.

خرید استخر بادی کودک دایناسوری کف بادیدر نتیجه زیبایی بدنه با طرح های فانتزی و جذاب برای طول عمر بالا برقرار می باشد و در نتیجه می تواند بهترین لحظات را ایجاد سازد. کف محصول که بخشی حائز اهمیت است از کف بادی تشکیل شده است تا بتوان در داخل محصول بهترین لحظات را ایجاد نمود و از آن لذت برد. کودکان با وجود کف بادی دچار مشکل نمی شوند و می توانند از این کف طبی و راحتی لذت ببرند. در نتیجه تمامی ساختار تشکیل دهنده استخر بادی برای رضایت مخاطب می باشد و توانسته بهترین محصول برای رده سنی کودکان را تولید کند. هر یک از کسانی که تمایل به خرید استخر بادی کودک دایناسوری با کف بادی دارند تنها می توانند استخر بادی مد نظر را با طراحی ویژه و زیبا از نمایندگی مرکزی اینتکس خریداری کنند و از کیفیت بالای آن لذت برد. این محصول قیمت مناسبی دارد تا تمامی علاقه مندان قادر به خرید آن باشند.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 33 لیتر
قطر 61 سانتی متر
ارتفاع 22 سانتی متر
وزن 400 گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هابدنه سه لایه بادی
دارای کف بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...