استخر بادی کودک بست وی شاین دار آبی

bestway 52489

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,870,000 تومان

استخر بادی کودک بست وی شاین دار آبی بهترین استخر بادی است که به تازگی توسط شرکت بست وی تولید شده است و از طراحی بی عیب و نقص برخوردار می باشد. به طوری که تمامی علاقه مندان تمایل به داشتن آن دارند و بهترین تفریحات آبی را برای فرزندان خود تهیه می کنند. استخر بادی کودک مد نظر دارای دیواره بلند می باشد که محیط را سازگار کند و ایمنی کودکان را افزایش دهد. این دیواره ساختار حلقه ای دارد که از دو حلقه بزرگ بر روی هم تشکیل شده است. قسمت بالایی دارای شاین آبی می باشد و قسمت پایین فاقد شاین بوده است. به این ترتیب می توان بدون هر گونه محدودیت و به راحتی از آن در فضای باز بهره برداری کرد و شرایط را برای داشتن تفریحات آبی مهیج برقرار ساخت تا کودکان دچار مشکل نشوند و بتوانند ساعات خوشی را در داخل آب سپری کنند. 

خرید استخر بادی کودک بست وی شاین دار آبی جدیداین محصول دارای دریچه تخلیه آب از کف نیز می باشد که به راحتی میزان آب داخل آن خالی می شود و می توان بدنه را برای جمع آوری و یا نگه داری در محیطی دیگر و حتی جا به جایی و حمل تخلیه نمود. این محصول دارای دریچه های متعدد جهت راه اندازی می باشد که قابلیت اتصال به پمپ باد را دارد و در نهایت به سرعت تمامی قسمت های تشکیل دهنده استخر بادی را راه اندازی می کند. پمپ باد مورد نیاز برای راه اندازی محصول نیز می تواند در انواع مختلف باشد که حتی با در دست داشتن یک پمپ باد دستی نیز می توان آن را برای استفاده و بهره برداری آماده ساخت. به این ترتیب گزینه ای مناسب برای به همراه داشتن در مسافرت و گردش است که افراد می توانند ساعات خوشی را کسب کنند و در این شرایط برای فرزندان خود نیز امکان داشتن تفریحات مهیج را برقرار سازند. به جهت خرید آسان استخر بادی کودک بست وی شاین دار آبی با قیمت مناسب به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید و محصول را سفارش دهید.

نوع تفریحی
 طول150 سانتی متر
 عرض128 سانتی متر
 ارتفاع 43 سانتی متر
 جنس رویهپی وی سی وینیل
 جنس بخش کناریوینیل شاین دار
 جنس کفوینیل چند لایه
 پمپ باد-
ظرفیت آب230 لیتر
وزن1 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 سایر ویژگی هادارای دریچه تخلیه آب از کف
دیواره محکم و ضخیم
دارای دریچه های متعدد برای باد شدن
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...