استخر بادی کودک با تور والیبال bestway 54125

bestway 54125

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,700,000 تومان

استخر بادی کودک با تور والیبال bestway 54125 را به جرات می توان یکی از استخرهایی نامگذاری کرد که هم از نظر کیفیت و هم از نظر کارایی توانسته با خیالی راحت نیاز مشتریان را برطرف سازد. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این محصول دارای یک بدنه طرح دار است که همین عامل باعث شده تا این کالا برای کودکان بسیار مهیج شود. در واقع اگر با دقت به تصاویر این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که دور تا دور این کالا با بهره گیری از رنگ سفید و در کنار آن نیز رنگ قرمز شکل گرفته که باعث شده تا شما جلوه ای فوق العاده زیبا از این محصول را مشاهده کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این استخر بادی دور تا دور خود در کنار این رنگ ها ، یک سری طرح هم نقش بسته است که در واقع شما میتوانید طرح اشخاص مختلف را مشاهده کرده و در واقع جلوه ای از تماشاگران والیبال را می توانید ببینید که باعث شده تا شما با خیالی راحت و آسوده خرید و انتخاب این محصول را انجام دهید.

استخر بادی کودک با تور والیبال bestway 54125 | اینتکس ایران

علاوه بر این ها ویژگی متمایز این محصول بحث وجود تور والیبال بر روی این استخر بادی است که قطعا مزیت مهم و اساسی این کالا هم به شمار رفته و در کمتر محصولی این مورد را شما می توانید مشاهده کنید. این تور والیبال قابلیت جدا شدن را هم دارا می باشد به این صورت که هر زمان که دوست نداشتید می توانید به سادگی آن را جدا کرده و کنار بگذارید. مزیت مهم دیگری که این محصول دارد وجود یک عدد توپ والیبال در کنار این استخر است که قطعا برای بازی و تفریح کودکان تمام شرایط را حاضر و آماده کرده است. با توجه به این توضیحات هم اکنون شما این مزیت را در اختیار دارید که با اطمینان خاطر خرید و ثبت سفارش استخر بادی کودک با تور والیبال bestway 54125 را از سایت فروشگاه اینتکس ایران به ثبت برسانید.

خرید استخر بادی کودک با تور والیبال bestway 54125 | اینتکس ایران

 نوعمستطیلی
 طول254 سانتی متر
 عرض168 سانتی متر
 ارتفاع97 سانتی متر
 ظرفیت 636 لیتر
 جنس بدنهوینیل
 جنس بخش کناریوینیل
 جنس کفوینیل
 کف بادیخیر
 پمپ بادندارد
 نوع پمپندارد
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب استفاده چند کودک
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...