استخر بادی کودک اینتکس طرح دریایی

Intex 57126

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
635,000 تومان

استخر بادی کودک اینتکس طرح دریایی نمونه ای بی نظیر از محصولات بادی می باشد که برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به دلیل داشتن عمق کم برای آبتنی کاربرد دارد و برای کودکان در رده سنی کوچک تر لذت بخش خواهد بود. به وسیله این محصول افراد می توانند از عروسک های بادی خود نیز استفاده کنند و در داخل بدنه استخر بادی به این صورت سرگرم باشند. از این رو محصول مورد نظر جزو پر استفاده ترین و پر کاربردترین وسایل آبتنی خواهد بود که دارای طراحی ایمن و استاندارد می باشد. استخر بادی کودک طرح های دریایی و زیبا دارد که بخش کف را شامل شده اند. بنابراین با ریخته شدن آب در داخل بدنه زیبایی چشمگیری شامل استفاده کنندگان می شود و از این رو می تواند برای کودکان جذاب باشد.

استخر بادی کودک اینتکس طرح دریاییلبه های محصول و کف آن نیز به رنگ آبی می باشند تا به این صورت شباهت زیادی بین دریا و استخر ایجاد کنند. در نتیجه کودکان می توانند در داخل این محصول رضایت داشته باشند و انواع تفریحات آبی و آبتنی را انجام دهند. استخر بادی کودک طرح دریا دارای طرح های ثابت و بدون تغییر است که در گذر زمان و بدون آب در داخل بدنه از بین نمی رود. در نتیجه می توان این محصول را زیبا و جذاب دانست که مناسب استفاده در طی سال های زیاد می باشد. اگر شما نیز قصد خرید استخر بادی کودک اینتکس طرح دریایی را دارید می توانید محصول را از طریق همین صفحه به سبد خرید خود اضافه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت فروشگاه اینتکس استفاده نمایید.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 115 لیتر
طول 140 سانتی متر
عرض 140 سانتی متر
ارتفاع 11 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دولایه طرح دار
پمپ   ندارد
نوع پمپ ------
ساک حمل ندارد
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.2 کیلوگرم
 همراه داشتن دو اسباب بازی بادی
مناسب برای کودکان
کف طرح دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...