استخر بادی کودک اسپایدرمن بست وی 98011

bestway 98011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
15%
3,350,000
2,860,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک اسپایدرمن بست وی 98011 بهترین گزینه برای استفاده کودکان می باشد که ساختاری استاندارد و ایمن دارد و می توان در داخل آن ایمنی را برای کودکان رقم زد. بدنه جادار و بزرگ است تا کودکان بتوانند به همراه دوستان خود مشغول سرگرمی و تفریحات آبی شوند و از این حضور لذت ببرند. با توجه به اصل و اورجینال بودن محصول بدنه سازگاری های لازم را دارد و با بدون ایجاد حساسیت های پوستی می تواند در طی مدت زمان طولانی بستری برای آبتنی کودکان باشد. چرا که بدنه از مواد غیر سمی ساخته شده است که با پوست کودکان سازگاری دارد و ضد حساسیت است. طرحی که رویه محصول را شامل می شود طرح مورد علاقه کودکان می باشد که برگرفته از شخصیت کارتنی مورد علاقه آن ها بوده است. این انیمیشن متناسب با روحیات کودکان پسر می باشد تا والدین بتوانند بهترین گزینه را برای آن ها انتخاب کنند و خرید خود را نهایی سازند.

خرید استخر بادی کودک اسپایدرمن

استخر بادی مد نظر بدنه ای بادی و توخالی دارد که ضخیم و طبی است و می تواند برای تفریحات آبی کودکان استفاده شود. دیواره محکم و بادی این محصول تشکیل دیواره ای نرم را داده است تا کودکان در زمان حضور در داخل استخر بادی بتوانند به دیواره تکیه داده و از موقعیت بهره مند شوند. طرح های رویه محصول علاوه بر فانتزی بودن ثابت و بدون تغییر می باشند و می توانند در طی مدت زمان طولانی بدون رنگ پریدگی و تغییر حالت وجود داشته باشند و دچار هیچ مشکلی نشوند. از این رو بهترین استخر بادی به حساب می آید که برای رده سنی کودک طراحی و تولید شده است و می توان آن را به راحتی استفاده کرد. کسانی که تمایل به داشتن استخر بادی کودک اسپایدرمن بست وی 98011 دارند و قصد غافلگیری کودکان خود را دارند می توانند محصول را با قیمت مناسب از نمایندگی اینتکس ایران سفارش دهند.

نوعخانگی
ظرفيت 450 ليتر
طول 200 سانتی متر
عرض 146 سانتی متر
ارتفاع 48 سانتی متر
جنس رويه PVC
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
ساير ويژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی : 3.3 کيلوگرم
 دارای کف ساده
 مناسب سنين بالای 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...