استخر بادی کودک اختاپوس intex 59409

intex 59409

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
150,000 تومان

استخر بادی کودک اختاپوس intex 59409 هم از دیگر تولیداتی است که کمپانی اینتکس سعی کرده تا برای کودکان زیر سه سال آن را تولید و ارائه کند و می توان آن را کوچک ترین استخر بادی این شرکت نامگذاری کرد. اگر بخواهیم در خصوص ویژگی های این محصول به شما بیشتر صحبت کنیم در این راستا در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که از نظر نوع ساختار این محصول به صورت گرد طراحی و ارائه شده است که این گرد بودن باعث شده تا کودک بتواند از تمام فضای داخلی این محصول به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و لذت ببرد. ساختار بخش کف این محصول به صورت ساده و از نوع وینیل بوده و دیگر نقاط این محصول هم از همین جنس طراحی و تولید شده اند.

استخر بادی کودک اختاپوس intex 59409 | اینتکس ایران

فرآیند راه اندازی و باد کردن استخر بادی کودک اختاپوس intex 59409 هم کاری ساده و آسان می باشد به این صورت که شما با در اختیار داشتن یک عدد پمپ باد دستی می تواند این محصول را در بازه زمانی کوتاهی باد کرده و از آن استفاده کنید. هم چنین طرح موجود بر روی این محصول نیز همان طور که از نامگذاری این استخر بادی هم پیداست به شکل اختاپوس طراحی گردیده است که رنگ آن نیز بنفش بوده و یک سری ماهی های کوچک را هم می توانید در کنار این اختاپوس مشاهده کنید که جلوه فوق العاده ای را به خود گرفته است. هم چنین این استخر بادی می تواند بهترین گزینه برای کودکان به عنوان استخر توپ باشد. خرید و سفارش این استخر بادی از فروشگاه اینتکس ایران برای شما امکان پذیر خواهد بود.

 نوع گرد
 قطر 61 سانتی متر
 ارتفاع 15 سانتی متر
 ظرفیت 15 لیتر
 وزن 200 گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه طرح دار
 کف بادیندارد
 پمپ بادندارد
 نوع پمپ -
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 ساختار دو طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ابعاد بسته بندی: 1 * 25 * 25 سانتی متر
 اقلام همراه-


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...