استخر بادی کودک آبی رنگ اینتکس

Intex 58426

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
475,000 تومان

استخر بادی کودک آبی رنگ اینتکس از سری محصولات با کیفیت و با دوام شرکت اینتکس است که با بدنه ای از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. این محصول می تواند موقعیت دلخواهی را ایجاد سازد تا در نهایت به راحتی بتوان از داشتن آن لذت برد. بدنه با ساختار حلقه ای ساخته شده است که می تواند مقاومت بیش تری را ایجاد سازد. مقاومت دیواره ها به دلیل ایجاد ضخامت زیاد میسر شده است که در نهایت می تواند مانند ضربه گیر عمل کند. افراد در زمان استفاده از محصول در صورت برخورد به بدنه دچار آسیب نخواهند شد و هیچ گونه دردی را احساس نخواهند کرد.

استخر بادی کودک آبی رنگ اینتکس

 در نتیجه بهترین گزینه برای کودکان نیز می باشد و دارای عمق مناسب و استاندارد بوده است. عمق استخر بادی آبی رنگ اینتکس به گونه ای است که کودکان و نوجوانان با امنیت کامل قادر به استفاده از آن خواهند بود و در نتیجه می توانند بهترین موقعیت را داشته باشند. استخر بادی محصولی قابل حمل و مسافرتی است. چرا که بدنه از وزن کم برخوردار می باشد و می توان به راحتی آن را نصب و یا جمع آوری کرد. به این صورت است که علاقه مندان می توانند داشتن استخر بادی آبی رنگ اینتکس را برای انواع مسافرت و گردش به مکان های آبی مد نظر قرار گیرند و خرید آن را نیز انجام دهند. برای خرید استخر بادی با مناسب ترین قیمت و کیفیت در زمانی کوتاه با ارسال سریع می توانید به وب سایت فروشگاه اینتکس ایران مراجعه نمایید.

نوعتفریحی
ظرفیت 288 لیتر
قطر 147 سانتی متر
ارتفاع 33 سانتی متر
وزن 1.3 کیلوگرم
جنس رویه PVC 
جنس بخش کناری PVC 
جنس کف PVC دو لایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها ساختار سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
مناسب سنین بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...