استخر بادی کودک آبپاش دار طرح دایناسور 58437

intex 58437

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
26%
1,540,000
1,150,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک آبپاش دار طرح دایناسور 58437 از سری محصولات با کیفیت و ارزان قیمت می باشد که مناسب کودکان زیر 4 سال است و توانسته برای آن ها موقعیت استانداردی را ایجاد کند. این محصول بی نظیر با بدنه سازگار با پوست کودکان ساخته شده است که توانسته رضایت مخاطب را به خوبی جلب کند و برای آن ها بهترین گزینه محسوب شود. با این وجود است که استخر بادی پر فروش می باشد و توسط والدین برای کودکان خریداری می شود و تفریحات تابستانه و لذت بخش را برای آن ها رقم می زند. این استخر بادی دارای کیفیت و ضخامت بدنه است که توانسته در موقعیت های گوناگون موجب آرامش و راحتی افراد شود و بتوان از آن لذت برد. استخر بادی علاوه بر داشتن موقعیت استاندارد و ایمن دارای آبپاش بادی نیز می باشد که در بدنه کار گذاشته شده است. زمانی که محصول پر از باد می شود این قسمت نیز به کار می افتد و بازی و تفریحات آبی مهیج و آبتنی را برای کودکان مهیا می کند.

خرید استخر بادی کودک آبپاش دار طرح دایناسور اینتکس

این تفریحات برای رده سنی کودک جذاب و لذت بخش است و توانسته بهترین اوقات را برای آن ها رقم بزند. با این وجود است که استخر بادی محبوبیت زیادی دارد و در مسافرت و گردش افراد به همراه آن ها می باشد. این محصول به دلیل این که دارای طرح دایناسور است برای کودکان جذابیت دارد. یک عروسک بادی متصل به بدنه ساختار آن را تشکیل داده است که موجب تمایل بیش تر کودکان نسبت به بازی در استخر بادی می شود و می تواند برای آن ها ساعات خوشی را رقم بزند. در این حالت افراد زیادی تمایل به خرید آن پیدا می کنند تا هم در منزل و حیاط های بزرگ و یا در باغ و ویلا بتوانند از آن بهره مند شوند. هر یک از کسانی که قصد خرید استخر بادی کودک آبپاش دار طرح دایناسور 58437 را دارند می توانند محصول را از فروشگاه محصولات بادی اینتکس خریداری کنند و از داشتن آن لذت ببرند.

 نوعخانگی
ظرفیت 68 لیتر
قطر 119 سانتی متر
ارتفاع 65 سانتی متر
وزن 1.7 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC مات طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل -
سایر ویژگی ها دارای آبپاش بادی
 مناسب کودکان زیر 4 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...