استخر بادی کودک آبپاش دار رنگی زرافه

Bestway 53089

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان

استخر بادی کودک آبپاش دار رنگی زرافه یک استخر با رنگ های شاد و جذاب است که شما می توانید به بهترین شکل ممکن این محصول را تهیه کرده و کودک خود را در فضایی ایده آل و جذاب مشغول به بازی و تفریح کنید. در همین راستا باید اشاره داشته باشیم که این استخر بادی به گونه ای طراحی شده است که شما می توانید طرح و نقش یک زرافه زیبا را با رنگ های شاد و مهیج مشاهده کرده و لذت ببرید. در واقع بدنه اصلی این محصول به گونه ای طراحی شده است که بر روی آن یک سری نقوش با رنگ های خاص دیده می شود و همین عامل باعث شده تا کودکان بتوانند در یک محیط بازی مهیج و فوق العاده به بازی و تفریح بپردازند. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول فضای داخلی ایده آلی را هم در اختیار شما قرار می دهد.

خرید استخر بادی کودک آبپاش دار

در واقع ابعاد بزرگ و مناسبی که استخر بادی کودک آبپاش دار رنگی زرافه داراست باعث شده تا چند کودک به صورت همزمان بتوانند به بازی و تفریح بپردازند. علاوه بر این ها نقطه قوت اصلی این استخر بادی وجود یک آبپاش می باشد که در بخش انتهایی این محصول قرار دارد و با اتصال یک شلنگ آب به این ناحیه شما می توانید به بهترین شکل ممکن این آبپاش را راه انداخته و هیجان استفاده از این محصول را دو چندان کنید. دیگر مسئله ای که باید به آن اشاره کنیم بحث شیوه راه اندازی این استخر است که این کار در سریع ترین زمان ممکن و به وسیله یک عدد پمپ باد اتفاق خواهد افتاد که باید آن را به صورت مجزا تهیه نمایید. با توجه به تمامی این توضیحات هم اکنون امکان خرید و سفارش دادن این استخر بادی کودک زیبا از فروشگاه اینتکس ایران برای شما فراهم می باشد.

نوع خانگی
 طول 266 سانتی متر
 عرض 157 سانتی متر
 ارتفاع 127 سانتی متر
 ظرفیت آب 220 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 وزن 1.5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب تمام سنین
دارای آبپاش
 قابل استفاده در مسافرت ها
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...