استخر بادی پرنسس دیزنی bestway 91056

bestway 91056

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,850,000 تومان

استخر بادی پرنسس دیزنی bestway 91056 جزو محصولاتی است که قطعا برای بازی و تفریح کودکان دختر می تواند یک گزینه ایده آل و جذاب به شمار رود. باید عنوان کنیم که این استخر بادی همان طور که در تصاویر این محصول هم قابل رویت است ظاهری مستطیلی شکل دارد که لبه های این استخر هم گرد بوده و به بهترین شکل ممکن می توانید از فضای داخلی این استخر نهایت استفاده را ببرید. بدنه اصلی این استخر بادی به صورت یکدست صورتی رنگ بوده و دو لایه می باشد به گونه ای که به بهترین شکل ممکن می توانید از این بدنه ضخیم و با دوام استفاده کنید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که فضای داخلی این استخر نیز به صورت ساده شکل گرفته و ناحیه بیرونی این محصول است که دارای طرح پرنسس خواهد بود و همین عامل باعث جذابیت ظاهری این کالا شده است.

استخر بادی پرنسس دیزنی bestway 91056 | اینتکس ایران

در کنار این موارد باید اشاره داشته باشیم که استخر بادی پرنسس دیزنی bestway 91056 مناسب برای کودکان بالای سه سال می باشد و با توجه به ارتفاع و ابعادی که دارد قطعا به ساده ترین حالت ممکن می توانید از این استخر نهایت استفاده را ببرید. هم چنین این محصول دارای دریچه تخلیه آب هم خواهد بود که به ساده ترین شکل ممکن در زمانی که نیاز به استفاده از این استخر بادی ندارید و قصد تخلیه محصول را دارید ، می توانید از این دریچه تخلیه آب هم استفاده کنید. وزن باکس بسته بندی این محصول هم بسیار کم خواهد بود که باعث شده تا حمل و نقل ساده ای را تجربه کنید. با توجه به این توضیحات امکان خرید و ثبت سفارش این استخر بادی از سایت فروشگاه اینتکس ایران با بهترین قیمت ممکن برای شما فراهم خواهد بود.

نوعخانگی
ظرفیت 450 لیتر
طول 201 سانتی متر
عرض 150 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای ساختار دو طبقه ای
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای دریچه ورود و خروج آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...