استخر بادی مستطیلی بزرگ bestway 54150

bestway 54150

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,980,000 تومان

استخر بادی مستطیلی بزرگ bestway 54150 جزو محصولات بادی بزرگی است که در دسته بندی استخر بادی قرار گرفته و شرکت بست وی نیز با ارائه و تولید این محصول سعی کرده تا کالایی را در اختیار مشتریان قرار دهد که از نظر ابعاد و اندازه به گونه ای باشد که خانواده ها و افراد بزرگسال هم بتوانند با خیالی راحت و آسوده از این محصول استفاده کرده و لذت ببرند. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این محصول استخر بادی از نظر نوع ساختار به صورت مستطیلی شکل عرضه شده است که سراسر فضای داخلی این محصول قابل استفاده بوده و با توجه به طول 3 متری این محصول شما این مزیت را در اختیار دارید که با خیال راحت به صورت چند نفره از این استخر بادی استفاده کنید. مزیت مهم دیگری که این استخر بادی دارد بحث ساختار دو لایه این استخر است که همانند دو لایه روی هم قرار گرفته شده شکل گرفته و این مزیت باعث شده تا ساختاری ساده را در اختیار داشته باشید.

استخر بادی مستطیلی بزرگ bestway 54150 | اینتکس ایران

البته این مسئله سبب راه اندازی ساده تر این استخر هم شده است که قطعا شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی در سریع ترین زمان ممکن و به وسیله یک عدد پمپ باد مجزا اقدام به راه اندازی این کالا کنید. علاوه بر این ها باید اشاره کنیم که رویه اصلی این محصول یکدست آبی رنگ بوده و تنها بخش بالایی لبه این استخر از رنگ سفید شکل گرفته است که قطعا مزیت خوب این کالا از نظر طراحی هم به شمار می رود. البته بر روی بدنه این استخر طرح های دیجیتالی هم به چشم می خورد که همین عامل باعث زیبایی دو چندان این کالا شده است. از نظر جنس و کیفیت بدنه هم استخر بادی مستطیلی بزرگ bestway 54150 محصولی است که از نوع وینیل و یا به عبارتی دیگر از جنس PVC طراحی شده و همین عامل باعث شده تا یک استخر بادی ضخیم و با دوام را در اختیار داشته باشید که همانند دیگر تولیدات شرکت بست وی قطعا می تواند ویژگی فوق العاده ای به شمار رود. با در نظر گرفتن این موارد هم اکنون امکان خرید این استخر بادی خانوادگی از سایت اینتکس ایران برای شما عزیزان فراهم است.

خرید استخر بادی مستطیلی بزرگ | اینتکس ایران

نوعخانگی
ظرفيت 850 ليتر
طول 305 سانتی متر
عرض 183 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناري PVC طرح چرم
جنس کف PVC دولايه
پمپندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 6 کيلوگرم
 داراي دریچه تخلیه آب
 قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ
 مناسب سنين مختلف
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...