استخر بادی مربع طرح ماشین ها 57101

intex 57101np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان

استخر بادی مربع طرح ماشین ها 57101 از سری محصولات بادی پر فروش و محبوب می باشد که ساخت شرکت اینتکس است و می تواند با طول عمر و سازگاری بالا برای استفاده طولانی مدت کودکان مد نظر قرار گیرد. این محصول خاص دارای طرح های چاپی بر روی دیواره می باشد که می تواند زیبایی زیادی را ایجاد سازد و در نتیجه مناسب با روحیات کودکان می باشد. از این رو طرفداران زیادی دارد و مورد استفاده اغلب کودکان قرار می گیرد. بدنه به رنگ قرمز بوده است که در فضای باز رنگی جذاب به حساب می آید. این رنگبندی جذاب و منحصر به فرد می تواند در نظر کودکان گزینه ای مناسب باشد تا در مکان های مختلف به بهره برداری از آن اقدام نمایند. به دلیل وجود ابعاد کوچک و کمجا افراد می توانند این استخر بادی را با طرح مربع در منزل نیز مورد استفاده قرار دهند و بهترین کاربرد و کارایی را از آن به دست اورند. در نتیجه از سری محصولات پر فروش می باشد که برای استفاده در مکان های مختلف آماده بهره برداری می باشد.

بدنه ضد حساسیت است و با رنگ ثابت و بدون تغییر می تواند برای استفاده در طول عمر بالا کاربرد داشته باشد و در محیط و در معرض تابش خورشید قرار گیرد. به این خاطر دچار رنگ پریدگی نخواهد شد و ظاهری زیبا و ثابت را خواهد داشت. این استخر بادی پر فروش برای استفاده به عنوان استخر توپ نیز ساخته شده است و می تواند موقعیت مناسبی را ایجاد سازد تا در نتیجه در داخل منزل نیز کاربرد دارد و می توان از ان بهره مند شد. به دلیل کمجا بودن محصول در داخل حمام منزل نیز مورد استفاده قرار می گیرد. خرید استخر بادی مربع طرح ماشین ها 57101 با قیمت مناسب و کیفیت اصل از نمایندگی مرکزی اینتکس انجام می گیرد و می توان از وجود آن نهایت استفاده های لازم را به عمل آورد.

 نوع مربعی
 طول 85 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 23 سانتی متر
 ظرفیت 82 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 کف بادیدارد
 پمپ باد -
 نوع پمپ-
 ساير ويژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 آرگونومی ساخت دو طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 مناسب سنین بالای 1 سال
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...