استخر بادی مربع اینتکس صورتی intex 57100

intex 57100

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
579,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی مربع اینتکس صورتی intex 57100 یکی از سری استخرهای بادی است که جزو سایزهای کوچک این دسته از محصولات به شمار می رود. شما می توانید مشاهده کنید که این استخر ساختاری کاملا مربعی شکل دارد و با ابعادی که کمتر از یک متر است ارائه گردیده است که این عامل باعث شده تا این محصول قابلیت راه اندازی ساده و آسان را در داخل منزل و یا هر فضای دیگری داشته باشد. در واقع این استخر در طول و عرض 85 سانتی متر و با ارتفاعی 23 سانتی متری تولید و عرضه شده است که باعث شده تا به راحتی شما بتوانید این استخر بادی را برای کودک و یا خردسال خود راه اندازی کرده و آن را در اختیار فرزند خود قرار دهید. نکته مهم دیگر در رابطه با این محصول بحث وجود کف بادی در این استخر می باشد که سبب شده تا به بهترین شکل ممکن کودک بتواند در یک فضای نرم و راحت قرار گیرد.

استخر بادی مربع اینتکس صورتی intex 57100 | اینتکس ایران

همچنین باید اشاره داشته باشیم که استخر بادی مربع اینتکس صورتی intex 57100 همان طور که از نامش پیداست ظاهری با رنگ یکدست صورتی دارد که لبه های آن نیز سفید رنگ بوده و این کنار هم قرار گرفتن رنگ سفید و صورتی باعث شده تا جلوه این محصول بسیار خلاقانه و جذاب باشد. برای راه اندازی ساده و آسان این محصول نیز شما می توانید به صورت مجزا یک عدد پمپ باد کوچک را تهیه کرده و در کمتر از دو دقیقه اقدام به باد کردن و راه اندازی این محصول کنید. دیگر نکته در رابطه با این محصول بحث وجود بدنه ضخیم و با دوام این محصول است که شما بدون نگرانی می توانید اقدام به خرید این استخر بادی کنید. تمامی این ویژگی ها سبب شده تا این محصول با قیمت عالی از سایت فروشگاه اینتکس ایران قابل دسترس باشد.

خرید استخر بادی مربع اینتکس صورتی مدل intex 57100 | اینتکس ایران

 نوعخانگی
 طول 85 سانتی متر
 عرض 85 سانتی متر
 ارتفاع 25 سانتی متر
 ظرفیت 57 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم رنگی
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ-
 نوع پمپ-
 ساک حمل-
 سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: یک کیلوگرم
 ابعاد بسته بندی: 25*18*8 سانتی متر
 قابل استفاده برای خردسالان
 ساخت شرکت اینتکس
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...