استخر بادی مدل دایناسور کودک با آبپاش 57437

intex 57437

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,585,000 تومان

استخر بادی مدل دایناسور کودک با آبپاش 57437 جدید ترین طرح ارائه شده از شرکت اینتکس می باشد که با استفاده از بهترین مواد اولیه ساخته شده است. استفاده از متریال با کیفیت سبب ایجاد محصولی سازگار برای کودکان شده است که طول عمر بالایی دارد و می تواند به منظور استفاده شدن در مکان های مختلف کاربرد داشته باشد. شرکت اینتکس طراحی و تولید انواع استخر های بادی را انجام می دهد که در نهایت با کیفیت و اصل ارائه می شوند و می تواند با طول عمر بالا در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه استخر بادی مد نظر نیز به عنوان یک محصول مورد علاقه کودکان شناخته شده است و می توان از وجود آن بهره کافی را برد. استخر بادی دارای آبپاش نیز می باشد تا کودکان را از بازی و سرگرمی های مهیج بهره مند کند. بدنه به گونه ای ساخته شده است که سطحی از آن دارای آبپاش می باشد. آبپاش مانند فواره آب را به بخش مرکزی می پراکند تا کودکانی که در داخل استخر حضور دارند به تفریحات آبی و مهیج دست پیدا کنند.

خرید استخر بادی مدل دایناسور کودک با آبپاش

به همین خاطر است که در فصول گرم سال اغلب کودکان تمایل به داشتن استخر بادی دارند و می توانند در مکان های بزرگ و فضای باز به این تفریحات بپردازند. از این رو والدین نیز به خرید انواع استخر بادی می پردازند و می توانند ساعات خوشی را برای خود رقم بزنند. استخر بادی توانسته رضایت مخاطب را جلب کند که با داشتن عروسک بادی جذابیت زیادی پیدا کرده است. در نتیجه می توان با طرح دایناسور جزو محبوب ترین و منحصر به فرد ترین وسایل بادی مورد استفاده کودکان باشد. برخی از علاقه مندان به خرید استخر بادی مدل دایناسور کودک با آبپاش 57437 موقعیت لازم جهت مراجعه حضوری را ندارند. از این رو امکان خرید غیر حضوری با مراجعه به سایت فروشگاه اینتکس ایران ایجاد شده است و می توان خرید خود را نهایی کرد.

قیمت استخر بادی کودک دایناسور مدل 57437

 نوع خانگی
 طول 229 سانتی متر
 عرض 165 سانتی متر
 ارتفاع 117 سانتی متر
 ظرفیت آب 170 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ-
نوع پمپ-
 وزن 2.8 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای آبپاش بادی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...