استخر بادی قطر 122 کودک سبز Bestway 51025

Bestway 51025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان

استخر بادی قطر 122 کودک سبز Bestway 51025 استخر کوچک و در عین حال پرطرفدار است که همین عامل باعث شده تا این محصول یک کالای ایده آل برای خرید و ثبت سفارش به شمار رود. اگر بخواهیم در خصوص ویژگی های این استخر بادی با شما صحبت کنیم در ابتدا باید اشاره داشته باشیم که این محصول دارای بدنه و ساختاری گرد است. این گرد بودن محصول باعث شده تا بتوانید به راحتی و به وسیله یک پمپ باد هر یک از لایه های این استخر بادی را باد کرده و سپس راه اندازی این محصول را به شکل ساده انجام دهید. علاوه بر این ها باید اشاره کنیم که این استخر بادی دارای رنگ سبز می باشد به این صورت که این سبز رنگ بودن محصول باعث شده تا برای کودکان این محصول مهیج و ایده آل باشد. البته باید اشاره کنیم که این بدنه ساختاری ساده ندارد و یک سری نقوش را شما می توانید بر روی این استخر مشاهده کنید که نقطه قوت طراحی این کالا هم به شمار می رود.

استخر بادی قطر 122 کودک سبز Bestway 51025 | اینتکس ایران

استخر بادی قطر 122 کودک سبز Bestway 51025 هم چنین از بدنه ای با جنس PVC وینیل تولید و عرضه شده که باعث شده تا شما بتوانید به بهترین شکل ممکن یک کالای ایده آل را در اختیار داشته باشید و نگران جنس این استخر بادی نباشید. البته در صورت بروز هرگونه آسیب نیز این محصول قابلیت تعمیر را داراست و خیال شما از این بابت راحت باشد. از نظر قیمت نیز فروشگاه اینتکس ایران سعی کرده تا با یک قیمت ایده آل و ارزان اقدام به ارائه این محصول نماید که همین عامل نیز باعث شده تا با اطمینان خاطر بتوانید دست به خرید و ثبت سفارش این محصول زده و در سراسر کشور در اسرع وقت این محصول را دریافت کنید.

 نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 140 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC ساده
جنس کف PVC دولایه
پمپ ندارد
نوع پمپندارد
ساک حملندارد
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 600 گرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...