استخر بادی عمیق اینتایم intime YT-323A

intime YT-323A

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان

استخر بادی عمیق اینتایم intime YT-323A جزو استخرهای بادی با عمق زیاد شرکت اینتایم می باشد که بدنه ای فوق العاده ضخیم داشته و از ساختاری طرح دار و زیبا بهره برده است که مزیت مهم این محصول هم به شمار می رود. در همین رابطه باید اشاره داشته باشیم که این استخر همان طور که در تصاویر این محصول هم قابل مشاهده است دارای بدنه ای طرح دار می باشد که بر روی این استخر شما می توانید طرح انواع ماهی ها با رنگ های مختلف را مشاهده کنید که باعث شده تا یک ظاهر شیک را در اختیار داشته باشید. هم چنین باید اشاره داشته باشیم که این استخر از نظر نوع ساختار نیز به صورت مستطیلی طراحی شده است که لبه ها و بخش های کناری این محصول نیز به صورت گرد ارائه شده است که یکی از دیگر از ویژگی های طراحی این محصول به شمار می رود.

استخر بادی عمیق اینتایم intime YT-323A | اینتکس ایران

هم چنین مهم ترین نکته در خصوص استخر بادی عمیق اینتایم intime YT-323A بحث عمق و ارتفاع این استخر است که به گونه ای طراحی شده است که از آن می توان به عنوان یکی از بزرگ ترین ارتفاع ها در میان استخرهای بادی نام برد. علاوه بر این مسئله شما باید توجه داشته باشید که این استخر این قابلیت را هم داراست که از آن به عنوان یک وان بادی بهره ببرید و بتوانید به بهترین شکل ممکن آن را داخل حمام خود قرار داده و لذت ببرید. از نظر جنس و کیفیت نیز بدنه اصلی این استخر به صورت وینیل ضخیم طراحی شده است که نشان از کیفیت بالای طراحی این محصول دارد. برای راه اندازی این محصول نیز نیاز خواهید داشت که به وسیله یک عدد پمپ باد به راحتی این کار را انجام داده و در اسرع وقت این محصول را باد کرده و از آن استفاده کنید. با توجه به این توضیحات و با مشاهده دیگر ویژگی های این محصول که در بخش جدول توضیحات درج شده است ، شما می توانید خرید و ثبت سفارش استخر بادی را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران به ثبت برسانید.

خرید استخر بادی عمیق اینتایم | اینتکس ایران

نوعخانگی
ظرفیت 850 لیتر
طول 196 سانتی متر
عرض 143 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه شفاف
جنس بخش کناری PVC شفاف
جنس کف PVC دو لایه
پمپندارد
نوع پمپ-
ساک حملندارد
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتایم
وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
ساختار سه طبقه ای
دارای کف بادی
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...