استخر بادی طرح کشتی Bestway 52211

Bestway 52211

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان

استخر بادی طرح کشتی Bestway 52211 دارای امکانات کامل است و می تواند به عنوان یک محصول بی نقص و حرفه ای برای کودکان مورد استفاده قرار گیرد. تجهیزاتی که شامل این محصول شده است سبب می شود کودکان بدون نیاز به وسایل بازی دیگر به تفریحات خود بپردازند و تمامی تفریحات محبوب و مهیج خود را انجام دهند. به همین خاطر است که مورد توجه قرار گرفته است و می توان به راحتی نسبت به خرید آن اقدام کرد. استخر بادی طرح کشتی Bestway 52211 رنگبندی زیبا و جذابی نیز دارد به طوری که در نظر کودکان جذاب محسوب می شود و می تواند آن ها را مشتاق به خریداری و استفاده از این محصول نماید. استخر بادی پر استفاده نیز می باشد چرا که در فصل تابستان افراد در تمامی رده های سنی تمایل به انجام تفریحات آبی دارند که در نتیجه به سمت داشتن استخر و یا موقعیت رفتن به استخر کشیده می شوند.

استخر بادی طرح کشتی بست وی

خرید استخر بادی مد نظر برای رده سنی کودک نیز به نوعی مهیا کردن امکانات لازم برای تفریحات آن ها می باشد و همواره می تواند توجه آن ها را به خود جلب کند. در هر حالت این محصول منحصر به فرد محبوبیت زیادی دارد و برای این رده سنی خاص ترین گزینه به حساب می آید. از نظر کیفیت نیز می توان به بدنه با دوام و مقاوم آن اشاره کرد. چرا که محصول ساخت شرکت اینتکس است و مورد توجه افراد قرار می گیرد. در نتیجه می توان آن را با خیالی آسوده از نظر کیفیت و مقاومت خریداری نمود و فرزندان خود را مشغول سرگرمی و تفریحات مختلف نمود. کسانی که قصد خرید استخر بادی طرح کشتی Bestway 52211 را دارند تنها قادر به سفارش آن از طریق فروشگاه محصولات بادی اینتکس می باشند.

خرید استخر بادی طرح کشتی مدل Bestway 52211

 نوعخانگی ، مسافرتی
ظرفیت آب84 لیتر
طول140 سانتی متر
عرض130 سانتی متر
ارتفاع104 سانتی متر
جنس رویهوینیل براق
جنس کنارهوینیل طرح دار
کف بادشو-
پمپ-
نوع پمپ-
رده سنی2+ سال
سایر ویژگی هاطراحی زیبای کودکانه
5 محفظه باد
دارای سایه بان شفاف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...