استخر بادی طرح سفینه بست وی bestway 51080

bestway 51080

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
کمی صبر کنید...

استخر بادی سفینه بست وی یکی از خاص ترین تولیدات کمپانی بست وی به شمار می رود که با بهره گیری از طرح سفینه و با ظاهری جذاب و دیدنی عرضه شده است که سبب شده تا مشتریان بتوانند با خیالی راحت دست به خرید و ثبت سفارش محصول زده و در داخل منزل و یا هر فضای دیگری از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرده و لذت ببرند. در ویدیو بالا نیز ما سعی کردیم تا به صورت کامل ویژگی های این استخر بادی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.


استخر بادی طرح سفینه بست وی bestway 51080 ساده اما کاربردی است و می تواند به عنوان یک استخر خانگی و یا مسافرتی مورد استفاده قرار گیرد. در نتیجه جدید ترین نمونه از طراحی استخر های بادی بست وی است که بدنه ای جادار دارد تا کودکان به همراه دوستان خود در داخل این محصول به آبتنی و آب بازی مشغول شوند. استخر بادی بدنه ای بادی و توخالی دارد که می تواند به جهت داشتن رضایت از تفریحات آبی مد نظر قرار گیرد. به همین خاطر است که افراد می توانند با رضایت کامل خرید محصول دلخواه خود را انجام دهند و از داشتن آن لذت ببرند. استخر بادی مد نظر دیواره های محکمی دارد که با وجود بادی بودن نرم و منعطف است و استحکام دارد. این دیواره ها با داشتن کف بادی بر روی سطوح قرار می گیرد و برای تفریحات مختلف کودکان شرایط را مهیا می سازد.

استخر بادی طرح سفینه بست وی ارزان

داشتن استخر بادی برای کودکان جذاب و شادی آور می باشد. چرا که با داشتن آن می توانند در اوقات فراغت خود در فصول گرم سال به آبتنی که تفریح مورد علاقه آن ها می باشد اقدام کنند و از داشتن آن لذت ببرند. این محصول بی نظیر را می توان به راحتی با خود به همراه داشت و در مسافرت و گردش از وجود آن بهره مند شد. محصول مورد نظر دارای بدنه ای محکم و با کیفیت است که با ایجاد قابلیت ضد حساسیت بودن سبب شده است که کودکان با پوست های حساس در طی مدت زمان طولانی با استخر بادی در ارتباط باشند. به این ترتیب شرایط دلخواهی را به دست خواهند آورد که برای کودکان بسیار محبوب و رضایت بخش خواهد بود. کسانی که تمایل به خرید استخر بادی طرح سفینه بست وی bestway 51080 دارند تنها می توانند محصول را از طریق مراجعه به نمایندگی محصولات بادی اینتکس خریداری کنند.

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 512 لیتر
قطر 152 سانتی متر
ارتفاع 43 سانتی متر
وزن 2.1 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه
پمپ-
نوع پمپ-
ساک حمل-
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
دارای وزن و حجم کم
مناسب سنین کودکان
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما


  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...

زهرا ابراهیمی

طرح و رنگش رو دوست داشتم و بعد از راه اندازیش واقعا دو تا پسرام خیلی خوششون اومد
ممنونم ازتون

456 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

مبارکتون باشه

456 روز پیش ارسال پاسخ
ناشناس

سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم کف استخر هم باد میشه؟

219 روز پیش ارسال پاسخ
اینتکس ایران

سلام وقت بخیر
کف استخر بادی نیست و به صورت ساده طراحی شده

219 روز پیش ارسال پاسخ