استخر بادی طرح دلفین بست وی Bestway 51012

Bestway 51012

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
500,000 تومان

استخر بادی طرح دلفین بست وی Bestway 51012 یک محصول کوچک با ظاهری زیباست که می تواندبرای کودکان نیز بسیار مهیج و جذاب باشد. اگر با دقت به ظاهر این محصول نگاه کنید متوجه خواهید شد که این استخر بادی ظاهری گرد و یکدست را دارا می باشد که این گرد بودن محصول باعث شده تا کودک بتواند به بهترین شکل ممکن از فضای داخلی این استخر بادی استفاده کند. هم چنین مزیت مهم دیگر این محصول نیز بحث رویه طرح دار این محصول می باشد. بر روی این بدنه شما می توانید طرح چندین دلفین با رنگ های مختلف را مشاهده کنید که در کنار ظاهر ساحلی این استخر باعث شده تا جلوه ای خاص بر روی این استخر قابل مشاهده باشد. هم چنین طرح های دیگری نظیر خورشید و گل های رنگی نیز در این زیبایی ظاهری تاثیر زیادی دارد.

استخر بادی طرح دلفین بست وی Bestway 51012

به جز بحث ظاهری باید به این نکته نیز اشاره کنیم که استخر بادی طرح دلفین بست وی Bestway 51012 دارای بدنه ای از نوع وینیل براق می باشد که یک کیفیت عالی در میان مدل های استخر به شمار می رود. هم چنین این محصول با توجه به ابعادی که دارد عمدتا برای کودکان کمتر از سه سال ایده آل می باشد و می توانید از این استخر بادی به عنوان یک استخر توپ نیز استفاده کنید که مزیت مهم و جزو کاربردهای خوب این استخر به شمار می رود. با در نظر گرفتن این ویژگی ها ، هم اکنون امکان خرید و ثبت سفارش این محصول از سایت نمایندگی اینتکس ایران با بهترین قیمت برای شما فراهم خواهد بود.

خرید استخر بادی طرح دلفین بست وی

نوعخانگی
ظرفیت 75 لیتر
قطر 91 سانتی متر
ارتفاع 20 سانتی متر
سازنده بست وی
جنس بدنه وینیل براق
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل تک لایه
پمپندارد
نوع پمپ ----
ساک حملندارد
سایر ویژگی ها مناسب سنین زیر 3 سال
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
 ساختار بدنه دو لایه
 بسته بندی نایلونی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...